Hulp needed!!!!

Ik moet een betoog schrijven over een de belangen van kruistochten, of ze nog relevant zijn. Ik ben sowieso niet zo goed in dit soort dingen, al helemaal niet bij dit soort onderwerpen dus ik loop helemaal vast. Mijn enige argument wat ik misschien zou kunnen gebruiken is dat het goed is voor je algemene kennis maar verder dan dat kom ik niet. Heeft iemand misschien tips?:face_with_raised_eyebrow: Alvast bedankt!

Help*

Misschien een domme vraag, maar waarom zou een kruistocht goed zijn voor je algemene kennis? Wat leer je van een kruistocht? Dat ver lopen vermoeiend is?

Mijn gedachten .

probeer dit anders?

Ah ik zie dat je volledig begrijpt waarom ik het topic plaats, bedankt voor het meedenken!!!

Ik neem aan dat dit een neerbuigende reactie is?
Met zo’n instelling kom je namelijk nergens en zullen GS’ers minder snel klaarstaan om je te helpen.

Haha was bewust zo geschreven…

Nee het was geen neerbuigende reactie, eerder positief sarcasme :wink:

Ik ga niks voor je maken, maar ik heb wel een stappenplan voor je jeeeeeeeej:

wat is een kruistocht?
wat was het doel van een kruistocht?
waarom waren kruistochten toen relevant?
zouden kruistochten daarom nu nog relevant zijn? Zijn er andere redenen te bedenken waarom een kruistocht nu relevant zou zijn?

Google is your best friend, mate.

Kruistochten zijn tegenwoordig toch gewoon met de auto/trein/bus of het vliegtuig?

Als je niets te doen hebt, zou je ‘kruistocht in spijkerbroek’ kunnen kijken. Misschien leer je er nog wat van.