Hulp met relatie nodig

Hey dames,

Ik heb sinds mei 2009 een relatie. In het begin was alles prachtig. Maar als je elkaar eenmaal kent komen de problemen naar boven. Zo ben ik na een jaar stinkend jaloers geworden. Super bezorgd. Ik was bang dat mijn vriend vreemdging etc. Omdat er een meisje ging stoken, en hij het niet eens zag, blablabla, heeel gedoe. Nu is het eigenlijk wel over, maar nu heb ik zelf zoiets van… Hij heeft mij dingen geflikt, waarom ben ik in die tijd dan zo braaf geweest? Ik heb vaak neigingen om iets met een andere jongen te doen, maar ik wil hem ook weer niet kwijt!! Wat moet ik doen?

Liefs,

De topictitel niet in hoofdletters zetten.

En praat met hem, dit is wel erg onvolwassen.

Als je er over denkt om iets met een andere jongen te beginnen dan zit het idd niet goed…

Praat gewoon met hem!!

Het probleem is, hij word zelf niet goed van het onderwerp omdat ik het zoooo vaak aanhaal. En die neigingen … ik denk dat elk meisje dat wel een keer heeft?

Jullie relatie heeft een klap gehad. Hij heeft je vertrouwen blijkbaar geschonden(met wat eigenlijk?) en daardoor heb jij nu meer de neiging hetzelfde bij hem terug te doen. Wraak is een sterke emotie, maar geef er niet aan toe, dan kun je trots op jezelf zijn. Ga er eens met hem over praten, op een rustig moment. Als jullie relatie het aankan, is het dubbel en dwars de moeite waard. Verder zal de tijd leren of jullie relatie sterk genoeg is :slightly_smiling_face:

Ieder meisje wil wel eens vreemdgaan wou je zeggen? :crazy_face:

thnx voor de comment. Goeie tip!

Topic titel aangepast. voortaan niet in hoofdletters en graag duidelijker

Nope, dat niet. Alleen dat je soms hebt van … oeeeh, maar dat je toch aan de andere kant denkt, nee toch niet!

Als je daarmee bedoelt dat je gewoon een leuke jongen ziet waar je verder niks mee doet, ben ik het met je eens. Maar niet met dat ieder meisje wel eens de neiging tot vreemdgaan heeft :stuck_out_tongue:

Ja precies, ik heb het idee dat ik het verkeerd zei, haha:P