Hulp met mijn BBL opleiding Directiesecretaresse

Hi girls! Mijn eerste schooldag is onderhand al voorbij, maar ik zit met een probleempje.

Ik heb al gesolliciteerd naar een leuke BBL werkplek en heb de baan aangeboden gekregen, ik heb ze wel moeten vertellen dat ik binnenkort een ander interview heb en het laat weten eind van deze week.
Nu is het probleem, dat het bedrijf waar ik een interview mee zou hebben, deze week pas de interviews gaat inplannen.

Mijn opleiding is dus al begonnen en ik zou eigenlijk al een dag moeten gewerkt hebben. Sinds ik eigenlijk liever bij het andere bedrijf wil gaan werken (deze betaald salaris de ander stagevergoeding + heeft meer leermogelijkheden) weet ik nu niet wat ik moet doen.
Moet ik nou de werkplek waar ik al voor aangenomen weer bellen en vragen of ze me nog wat tijd kunnen geven, of gewoon de BBL werkplek accepteren met stagevergoeding…

Mijn vader zegt dat het handig is om met de BBL werkplek die me aangeboden is al te starten, en dan weer te stoppen en de andere baan aan te nemen. Maar dit lijkt me heel erg kut om gelijk al weer te stoppen…

Help!!! I really don’t know what to do… any tips?

Ik denk dat het verstandig om te pakken wat je nu al hebt omdat je anders daarin een hoop mist. Besluiten om naar een ander bedrijf te gaan kan altijd lijkt mij nog? Vraag anders advies aan de mensen die over dit soort stages gaan. :slightly_smiling_face:

Gewoon met dat ene bedrijf beginnen en daarna eventueel naar die andere.

Ik zou inderdaad doen wat je vader zegt, zo ben je in ieder geval zeker van een plek.

Btw, ik ken meer mensen die het op deze manier hebben gedaan.