Hulp met jongen

Ik heb een jongen leren kennen op vakantie, hij is een vriend van een jongen die ik al kende die daar ook was (toevallig). Ik heb hem maar 2 avonden gezien, en een dag, maar ik vond hem wel heel leuk en hij mij volgensmij ook wel. De avond voordat hij naar huis moest hadden we het over hyves en zo, hij zei: heb je hyves? ik:ja maar ik zit er bijna nooit op, heb je facebook? hij: nee en toen tegen zijn vriend: dat moet ik nog aanmaken (of zo). Toen kwam ik thuis en hij had me niet toegevoegd op hyves, ik heb gezien dat hij nog wel op hyves is geweest, maar hij heeft mij dus niet toegevoegd… en wat denken jullie? Denken jullie dat hij er gewoon geen zin in had of zo? Dat hij me niet interessant genoeg vond? Of dat hij het gewoon is vergeten of zo? En zal ik hem nu toevoegen? Dankje (:

Ik zou hem maar toevoegen. Misschien gaf je hem de verkeerde indruk door te zeggen dat je er bijna nooit op zit.

hij kan denken dat je niet wilt dat hij je toevoegd. voeg zelf toe, eerste stap is goed :slightly_smiling_face:

(x’D)

Oke relax, voeg hem gewoon toe, het is maar hýves.

Okee bedankt, zal ik hem nog krabbelen van: hee hoe is je vakantie? x

gewoon hem als vriend toevoegen… misschien is hij het vergeten dat kan ook wel…
Maak je maar niet druk ^^

hmm, nee eerst toevoegen en dan hem laten reageren. Kan anders altijd nog.