Hulp met Films downloaden

Heeey

Ik had een vraagje ik wil graag gewoon films downloaden met een progamma.(logische)

Maargoed ik weet niet welk progamma ik moet gebruiken ik wil gewoon gelijk met ondertiteling.

een vriendin van mij gebruikt nieuwsleecher dan moet je betalen maar ik snap er niets van en ik spreek die vriendin helaas nooit meer…

maar vind het niet erg om te betalen als het maar makkelijk is en je gewoon een film kan downloaden met ondertiteling…
het liefst iets in het nederlands (engels ben ik niet erg goed in)
maar als het een makkelijk engels progamma is dan kom ik er nog wel uit iemand idee-en?of een site ofzo?

Dankjewel alvast!

sorry kan je niet helpen
upje voor jou

Dankjewel:)

UP :angel:

Niemand een Idee??
Het moet toch bestaan:)
Via google kan ik niets vinden.

via Vuze en thepiratebay misschien?? of je typt gewoon torrent in op google…

Ik gebruik het programma utorrent, dat is gratis te downloaden (http://www.utorrent.com/downloads) en daarna zoek ik met meestal piratebay nara een film die ik wil hebben en dan moet je gewoon opletten dat er al nederlandse ondertiteling bijzit. Weet niet of het de snelste manier is om een film te downloaden maar het werkt wel.

dankjewel…
maar zitten daar geen virus tussen enzow?

Download torrents.
Newleecher sucks.

Er zijn hier al TIG topics over, ik heb er in 1 een hele grote uitleg gegeven en ik vertik het om het nog een keer te doen.
Bovendien, op google staat ook genoeg :ninja:

Ik download altijd één met veel seeders (maar nooit meer leechers dan seeders) zodat je weet dat het wel ok moet zijn. Je kan ook de reacties lezen van anderen die de film al hebben gedownload.

gewoon een veilige zoeken met goede reacties en veel seeders. en als het een virus is, zo snel mogelijk verwijderen en virusscanner erop.

Ik gebruik ook een soort van Newsleecher, zo goed als hetzelfde programma maar dan heet het bij mij Grabit. Het kost wel geld, want je betaald voor de server maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van films, games etc top is (je hebt dan ook al de ondertiteling erin en meestal ook het menu). Als iemand ooit een uitleg nodig heeft, note me maar!

Ik gebruik altijd Vuze en heb nog nooit een virus gehad. :wink:

dank jullie wel allemaal.

En anders:
www.stagevu.com

Ik heb een vraagje
weet iemand misschien waar je de film ‘Hilary and Jackie’ MET Nederlandse ondertiteling kunt downloaden?

Ik gebruik al heel lang Miro: Kan je hier downloaden.
En dan voeg ik thepiratebay.org toe en kan je vanuit Miro op piratebay zoeken en hij download ze dan gelijk in Miro en daar kijk je ze ook.
Als je bij piratebay films met ondertiteling wil, moet je gewoon de naam van de film intypen en ‘nl’ er achter, dan krijg je ze wel.