Hulp met fashion

Hii,
Zoals jullie al hebben gelezen heb ik hulp nodig met fashion. IK draag altijd een broek , een t-shirt met een vest erop en natuurlijk schoenen (nikes).
Ik vind het nu een beetje saai worden want ik zie altijd meisjes met kei leuke kleren aan. Maar als ik een een winkel ben Bijv: H&M dan weet ik niet wat ik moet kopen. Als ik iets koop dan is het meestal wel een t-shirt maar dat is zo saai. Dus daarom wil ik graag jullie hulp.

Wat is nu in de mode kwa kledingstyl, schoenen , sieraden enz. En hoe moet ik het combineren want dat vind ik ook lastig.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Xx my.

Kijk gewoon rond op het fashion forum + fashion gedeelte op girlscene + internet + google.

En hm is ook best wel standaard, dus als je iets speciaals wilt moet je naar wat onbekendere winkels gaan.

h&m is indd best standaard,
maar wat is een beetje jouw stijl dan? of wat voor kant wil je op?
doe urban ;p

Je zou eerst kunnen kijken naar wát je precies wil veranderen aan je kledingstijl, welke ‘stijl’ spreekt je aan of wat zou je graag willen dragen?
Als je dat eenmaal weet, is het handig om eerst een paar goede basics te kopen die je met veel dingen kan combineren, dan kan je erna verder met andere leuke dingen erbij kopen.
En ja wat er nu in de mode is dat is wel genoeg te vinden op girlscene, maar je hoeft toch niet persee te dragen wat in de mode is?

Don’t agree with Secreto, H&M hoeft helemaal niet standaard te zijn, je moet gewoon de goede dingen vinden. Ik ken genoeg meiden die alleen H&M kopen en er toch super uitzien en absoluut niet standaard.

Anyway, je moet eerst weten wat je leuk vindt. Kijk rond op het Ellegirl forum en op Lookbook etc. Daar staan altijd genoeg outfitjes en daar zit vast een stijl kopen die jou aanspreekt.
Zodra je weet waar jij van houdt kun je ook andere dingen gaan halen.

opzich heb je wel gelijk, maar vaak is het daar wel een beetje hetzelfde stijltje, en niet heel apart ofzo. ik weet ook niet of de topicstartster dat wil?
en daar komt bij dat heel veel meiden hun kleding bij de h&m kopen en je er niet van op zal kijken als je je halve garderobe tegenkomt in de stad

Ik heb eigenlijk byna alleen maar kleding van de h&m. Zie soms wel eens meisjes die bijv. hetzelfde shirtje aanhebben, maar nooit dezelfde combo.
En ik vind de kleding gewoon superleuk bij de H&M, want vaak koop ik iets bij een andere winkel en dan zie ik daarna hetzelfde, maar dan veel goedkoper, bij de H&M hangen.
Maarja, ik zou gewoon eens met leggings & jurkjes etc. experimenteren? en als dat niks voor jouw is misschien een keer lange vestjes en andere shirtjes dan normaal kopen.

Ik denk dat het idd helpt om te gaan kijken op websites zoals lookbook.nu, om te kijken wat voorn outfits je staan en bij je passen… En aan de hand daarvan zou je kleren kunnen gaan shoppen. Deze looks vergelijken met wat je al in je kast hebt hangen werkt ook goed, dat weet je gelijk wat je nodig hebt om je outfit net iets aparter te maken. & nog een tip: een aantal goeie basics helpt ook ontzettend, hiermee kan je vaak na een poosje je gehele kledingkast zowat combineren. (heb ik ook, dan krijg je het commentaar “oh wat heb je veel kleren” maar je hebt dan gwoon veel verschillende combi’s aan).

aaah tnxx voor jullie advies + website
ik kan er zeker wat mee

xx.

Je moet gewoon inspiratie opdoen op internetsites
Of, als je die echt niet kan vinden, kijk naar wat de etalagepoppen dragen? of zoek eens een ander soort winkel op?

post een foto van wat je nu aanhebt :expressionless:
misschien kunnen we je helpen met je lichaamsbouw ( wat voor kleding past er bij je lichaam)
etc xD

Ik vind H&M niet zo standaart hoor! Ja ligt eraan wat je koopt, maar er zijn zat kledingstukken die ik heb waar ik nog niemand anders in gezien heb. Als ik jou was zou ik op veel fashionblogs kijken en op lookbook.nu, daar kun je heel veel inspiratie uithalen. Als je dan gaat shoppen weet je meer wat je leuk vind (:

Blader bijvoorbeeld is in de H&Mbook/folder.
Je ontdekt daar ook verschillende stijlen in, en kijk welke jou het meeste aanspreekt.
Zelf zou ik gewoon (doe ik zelf ook) niet jezelf in hokjes plaatsen. Kijk wat je leuk vind in winkels en trek het aan :slightly_smiling_face:
Wat handig is, is als je er thuis al over nadenkt… ALs je op de hmsite kijkt of hin dikke folder kan je al kijken wat je wilt hebben en dan proberen op te zoeken in de winkels (of onlineshop)…

Ik snap wat je bedoelt,
ik zou eens langsgaan in de Zara. Niet de H&M, die vind ik een beetje afgezaagd.
Neem en vriendin mee en probeer wat dingen uit,
kijk wat jou het leukst staat.

I agree

Maak een map en zet er allemaal outfits in die je super vind.
En daar kan je dan een verlanglijstje van afleiden.

H&M heeft keiveel verschillende stijlen, het hoeft helemaal niet standaard te zijn, als je ze gewoon niet zo saai combineert.

H&M is totaal niet standaard hoor. Als je ff goed kijkt zijn er genoeg ‘aparte’ dingen en natuurlijk ligt het er ook aan hoe je het combineert.

H&M is helemaal niet standaard. Ik heb heeel veel dingen van H&M die echt helemaal niet saai/gewoon zijn. Ik zou gewoon eerst heel veel plaatjes op Lookbook, Ellegirl forum, blogs enz. zoeken die je inspireren en dan kun je een lijstje maken met vanalles wat je wilt kopen. En je kan ook in je kast denk ik veel vinden, als je maar een beetje creatief bent.

je moet goed zoeken! in een winkel als h&m is idd veel standaard kleding, maar als je goed zoekt vind je wat je wilt!
Vroeger had ik ook altijd een vest een broek en laarzen aan. Maar het is heel langzaam met je jaren verandert. Veel kijken op fashion dingen op internet, en goed opletten als je over straat heen loopt.
Kijk naar mensen die echt hun best hebben gedaan op hun uiterlijk en haal daar je inspiratie uit. En als je bijvoorbeeld in een saaie les zit op school ga dan al je klasgenoten bij langs, wat hebben ze aan? Is best leuk om te doen.
succes