Oke, na enige twijfel ga ik ook maar eens om advies vragen.
Ik vind een jongen al een tijdje leuk. Ik zie hem 1x per week. We praatten eerst best veel, en ook wel eens op whatsapp. Soms ook wel tot 2 uur s nachts enzo. Maar toen ging hij me opeens negeren, echt zonder reden. Ik vroeg hem toen dus waarom hij dat deed, en toen kwam er dus uit dat hij bang zou worden dat ik verliefd op hem zou worden (te laat). Toen had ik hem maar gezegd dat ik hem niet leuk vond. Hij is nog nooit verliefd geweest, en dit is mijn eerste keer. Hij zei daarna ook dat hij bindingsangst heeft, en dat het niet aan mij lag, en dat hij het lastig vond om met me te praten terwijl ik daar nooit wat van gemerkt heb. Toen heb ik heb best lang niet meer gezien (blessure) maar nog wel gesproken op whatsapp. Aan het begin van het schooljaar zag ik hem toen weer na een oaar maanden. Maar we hadden niet echt veel contact meer. Ook met sport praten we niet meer. Toen heeft hij me vorige week om 12 uur s nachts nog gesms’t of ik nog wakker was enzo, nja, was ik niet, en ik reageerde pas de volgende dag rond 10 uur s avonds. Toen zei hij dat hij het idee had dat we elkaar negeerden, wat dus ook klopte. We dachten allebei dat we iets fouts gedaan hadden maar dat was dus niet zo. Toen hebben we nig gepraat tot 1 uur, wat bijzonder voor hem is ondat hij van slapen houdt. Maarja, ik zie hem morgen dus weer. Iemand enig idee wat ik moet doen? Tips/advies? Oh ja, afspreken gaat m niet worden. Heel erg bedankt als je dit gelezen hebt!
Als afspreken hem niet gaat worden lijkt het me duidelijk dat het toch niks word?
Wat is het probleem?
Hij was bang dat jij hem leuk vond (te laat), maar dat was een tijdje terug. Nu praten jullie gewoon niet meer omdat dat zo uitkwam.
Wat dacht je ervan als je gewoon weer met hem gaat praten? Of is dat een te simpel antwoord?
Wil je hem trouwens weer als goede vriend of als vriendje? Beetje duidelijker zijn voortaan!
"Afspreken gaat ‘m niet worden’’. Wat wil je dan? Een sms-relatie?
Als je niet kan afspreken heeft het geen nut om een relatie te beginnen lijkt mij…
Als je hem echt leuk vind dan kan je toch tijd maken in je schema? Dan whatsapp je hem gewoon en vraag je of jullie wat leuks kunnen gaan doen, eerst gewoon als vrienden en daarna kan je een beetje laten doorschemeren dat je hem wel ziet zitten
Ik zou dan toch proberen af te spreken. Online word heel veel verkeerd opgevat en als jij hem echt nog leuk vind, maak dat dan duidelijk. Nee heb je, ja kun je krijgen !
Sorry dat ik onduidelijk was, en bedankt voor de reacties!
Ik wil het liefst dat hij mijn vriendje word, maar k ben ook tevreden met goede vrienden.
Ik bedoelde met afspreken gaat hem niet worden dat ik het niet durf te vragen. Ik zou echt wel tijd maken als hij ja zou zeggen! Ik spreek nooit wat met jongens af, en als ik dat al doe is het altijd in een groepje samen een filmpje kijken ofzo. Ik wil hem voorlopig ook nog niet zeggen dat ik hem leuk vind omdat hem dat denk ik afschrikt. Ik denk dat ik maar even moet kijken hoe het vandaag gaat, maar ik denk dat ik de moed niet heb om naar hem toe te gaan om te praten. Maar misschien begint hij ook wel,