Hulp gezocht zalando!!

Hallo!

Ik ben al maanden op zoek naar de perfecte zwarte enkellaarsjes en na veel zoeken heb ik de perfecte laarsjes van SPM gevonden op zalando.nl, maar wat blijkt nu? Zalando verzendt niet naar België!! Ben dan verder gaan zoeken in verschillende winkels maar nergens te vinden!! Weet er iemand hoe ik toch aan deze mooie laarsjes kan geraken. Is er echt geen enkele mogelijkheid dat zalando verzendt naar België, want ik wil zo toch zooo graag hebben!!

http://www.zalando.nl/spm-booties-zwart-sp611c00f-802.html

Als iemand op GS zo lief is om ze te bestellen en dan naar jou te verzenden en dat jij die persoon betaalt. Of miss familie in NL ?

Ja heb er ook aan zitten denken, maar dan moet je wel iemand vinden die betrouwbaar is en ook effectief de schoenen zal verzenden, want het gaat wel over 80 euro…

Heb helaas geen familie wonen in Nederland!!

Als iemand het wil doen zou ik eerst kijken of die persoon in het betrouwbare verkoperstopic staat dan is die persoon waarschijnlijk betrouwbaar

misschien langs schoenen winkels gaan en daar vragen of ze een soort gelijk laarsje hebben ? anders zou ik het niet weten succes !

Heb al verschillende schoenenwinkels gedaan, en ik vind ze wel, maar niet in het zwart, en niet in mijn maat!

Zalando is enige oplossing!

Bedankt iedereen, zal eens kijken bij betrouwbare verkoperstopic!!

Denk er wel aan dat je diegene dan ook de verzendkosten van NL naar België moet betalen, wordt wel een duur grapje dan!

jaa ik zou ze best voor je willen bestellen, maar dna word het wel duur voor jou! want als die laarsjes al 80 euro zijn + de verzendkosten van zalando (of is dat gratis) en dan ook nog de verzendkosten van NL naar België.

en ik sta trouwens in het betrouwbare verkopers topic,
dus je kan erover nadenken
:grinning:

vraag gewoon aan een grote schoenen winkel of ze die laarsjes in willen kopen gewoon ff slim enhandig nadenken

en die laarsjes hebben ze ook bij scapino ik weet niet of ze die bij jou ook hebben maar daar zijn ze maar 30 euro