Hulp gezocht voor website bouwen.

Heei allemaal,

Ik wil graag een nieuwe echte website bouwen waar je geld voor betaald, en wil het ook graag doen met wordpress. Geen idee hoe ik hier aan moet beginnen enzo. Dus ik vroeg me af of hier meiden zijn die er wel verstand van hebben en mij misschien kunnen helpen. Laat het even weten. Bedankt alvast.

x

iemand?

Ik heb beperkt verstand… :stuck_out_tongue:
Note me maar voor specifieke dingen als je wilt :slightly_smiling_face:

Bedankt, ik heb je al ge-note. :wink: euhm zijn er nog meer mensen .:$?

VeraCamilla had ik gemaild een beautyblogger is dat voor de mensen die haar niet kennen. ^^ maar ze kon mij niet verder helpen met het bouwen van een website. Want iemand heeft het ook voro haar gedaan. Toen vroeg ik of diegene het ook voor mij wil doen. maar ze heeft er nauwelijks contact meer mee. Dus ja, ze gaf me wel een tip. Open een forum over het bouwen van een site. En dat heb ik gedaan. ^^

Misschien kun je een tutorial zoeken over hoe je WordPress installeerd (:

Heb ik al gedaan, maar ik snap dr geen fuck van. :’)

Up

Eerst alles snappen,
dan pas maken.

Probeer de basis van html een beetje te snappen en ga dan kijken hoe je templates en stylesheets kunt maken.

Site voor html: http://www.w3schools.com/html/

Als je een site neemt waar je voor betaald, krijg je te maken met FTP.
^ is helemaal niet moeilijk, kom je vanzelf wel achter!

Ik zou niet meteen een hostingpakket kopen als je nog niks snapt,
probeer eerst alles uit met freewebs,
freewebs accepteert alleen geen php, maar bij freewebs leggen de meeste beginners de basis neer met html en css.
Als je html snapt kun je overgaan naar php en dus moet je ook overgaan naar een gratis host met php ondersteuning, daarop kun je wordpress etc. installeren.

Als je eerst alles leert te snappen,
heb je, als je je website uiteindelijk hebt, ook geen hulp meer nodig.

En met wordpress,
http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress ,
deze gids goed doorlezen en het moet lukken!