hulp gezocht sinterklaasgedicht!

Hoihoi!!
Ik moet een sinterklaas gedicht maken voor m’n schoonvader…
Ik weet gewoon niet hoe te beginnen, ik kom niet verder dan de standaard zinnetjes :flushed:
Duss iemand een goed beginnetje of inspiratie ofzo voor me ? ^^
T’is een echte klusser, altijd druk, ze hebben een varkensbedrijf, hij weet echt alles, heeft overal een mening over en houd wel van een grapje! :slightly_smiling_face:
Hij vroeg om aftershave, drank, spanningzoeker en chocola.
Je zou me echt blij maken met wat hulp! :grinning:

Jeetje, wel moeilijk rijmen voor iemand die je totaal niet kent. Dan kom ik eigenlijk ook niet verder dan standaard dingen.

Haha ja klopt hé! ik ken hem zelf eigenlijk ook nog maar net, dus heb ook niet 1,2,3 wat grappigs of persoonlijks over hem te schrijven. Moeilijkmoeilijk… Misschien nog andere creatieve mensen ? :grinning:

http://www.de-rijmpiet.nl/beginzinnen.html hier staan best wel originele gedichten op

Ah dankjewel! Ik heb wat inspiratie opgedaan ;p is dit wat of iemand nog toevoegingen?

Beste…

Sinterklaas is ook dit jaar weer in Nederland aangekomen.
Je hebt het altijd maar druk heeft hij vernomen.

Jij bent iemand met twee rechterhanden. Of het nu gaat om een timmerklus, het onderhouden van varkens, of het plakken van banden.

Sint hoorde, geen enkele klus is je te zwaar. En daarom knutsel je zelf van alles in elkaar.

Sint las je verlanglijstje waarop stond chocola, aftershave en drank en vertrok naar de stad. Maar Sint vroeg zich af: “Een spanningszoeker, wat is dat”?
Hij schakelde google in, en kwam erachter dat het iets technisch voor het klussen was. Sint had geen idee welke de juiste was, en stuurde hulppiet op naar de winkel met zijn boodschappentas.

Verder liep sint nog een aantal winkels binnen
Om vervolgens zijn hele pinpas leeg te pinnen.

Zal ik je nog één hint te geven?
Met een van de cadeautjes kan je proosten op het goede leven!
Maar Sint wilde nog even een degelijke afspraak makendat het niet binnen 1 seconde op hoeft te raken!
Groetjes van de Sint en zijn pieten!