Hulp gezocht; jongen gaat vreemd

-

Met hem gaan praten, want wat wil hij nou eigenlijk? Op dit moment houd hij jullie allebei aan het lijntje. Ik zou me er serieus niet fijn bij voelen om met een jongen te zoenen terwijl je weet dat hij een vriendin heeft (ook al zegt hij dat hij haar niet meer leuk vindt). Hij durft het niet uit te maken uit angst dat hij haar kwetst? Waar is hij nu dan mee bezig? Sowieso, als hij nu met jou vreemdgaat, wat laat je denken dat hij dat niet nog eens zal doen als jullie zouden krijgen?

Het vergeten
tot ie haar verlaat, want zo kwetst hij haar nóg meer.

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je je niet schuldig wil voelen. En dat hij het uit moet maken met z’n vriendin als hij wat met jou wil. Dat hij ballen moet kweken. Hij is toch een grote jongen als hij met jou zoent, dan kan hij ook best een grote jongen zijn en het uitmaken met z’n vriendin.

Edit: en mocht het viavia bij z’n vriendin terecht komen is het al helemaal lullig.

-

wat een sukkel.
ik zeg VERGETEN!

Ik denk dat je hem gewoon moet vergeten … Of je zegt hem duidelijk wat je wil ; Ofwel kiest hij voor dat meisje en dan heeft hij jou niet dus hoeft hij je ook nietmeer te kussen ofwel kiest hij voor jou …

Ik zou hem vragen om te kiezen jouw of zijn vriendin. Want dit kan niet echt.

-

Idd hij moet echt een keuze maken… Maargoed. Wacht nog eerst maar even af :wink:

Ik heb een hekel aan mensen die vreemd gaan… echt als er iets is waar ik niet tegen kan… en jij hebt met hem gezoent dus eigenlijk ben jij net zo erg…

ik zou hem een ultimatum stellen, of hij verteld het zijn vriendin of jij doet het! want dat meisje wordt nou genaaid door jullie beide!

en die jongen zou ik na dit alles maar zo snel mogelijk vergeten want jongens die vreemd gaan verdienen geen vriendin…

Idd + of TS neemt gewoon met hem. Zelfde troep. :wink:

-

dat je er spijt van hebt is iniedergeval al een goed ding. maar kijk nou naar wat je zelf zegt. je wilt hem toch een kans geven terwijl je zeker weet dat hij vreemd gaat? en dan wil je hem in de gaten houden zodat hij dat niet gaat doen?

dan heb je toch geen vertrouwen in hem (wat ook terecht is). maar dat is toch geen basis voor een relatie?

-

Ik ga akkoord met Megeli.
Jongens die vreemdgaan zijn messy business. Steek je beter je handen niet in.

Stel je eens in de plaats van dat meisje zeg.

-

Ik hoop dat dat niet waar is…

Hahaha
Ja, dat is ALTIJD wat vreemdgaande jongens hun ‘minnares’ wijsmaken. Dat hun vriendin niet naar hun omkijkt, dat zij het slachtoffer zijn van verwaarlozing etc.
Niet teveel van geloven, meid.