Hulp gevraagt met stag! URGENT!

Hello everybody!
ik zit in 3havo en ik moet dit jaar dus stage gaan lopen.
ik zit er aan te denken om stage te gaan lopen op mijn oude basisschool (waarschijnlijk in groep 7/8), maar voor ik echt afspraken ga maken heb ik nog een vraagje voor jullie.

-heeft iemand wel eens stage gelopen op een basisschool(of weet je hoe het gaat) en hoe ging dat? wat moest je doen enzo? moet je zelf iets verzinnen wat je met alle kinderen gaat doen of moet je gewoon meelopen met de leraar/lerares?

Please help me want ik moet nog alles regelen

hee, ik zit in 3vwo en moet dus ook stage lopen. alleen ik mag alleen bij ‘sociale plekken’ stage lopen na schooltijd. anders had ik ook voor de basisschool gekozen xd anyways, een vriend van me ouders werkt daar, en in de lesvrije periode ging ik daar wel 's heen om helpen. dan moest ik nakijken, spelletjes met ze doen, uitleggen als ze iets niet snapte (en ik wel haha). ik denk dat je niet zelf voor de klas moet gaan staan, omdat je ‘pas’ in de 3e zit.

ik heb het gadaan was echt superrrrr leuk. in groep 4 5 en boeken voorlezen, uitlegen van 2*2=4 en dat kind of things :stuck_out_tongue:

Stage op de middelbare?
Ik mis hier iets.
Dat heb ik dus nooit gehad =S

haha oke thanks for de reacties, ik ga het gewoon doen denk ik!
en at Milkbreak; bij ons is dat nieuw. 4e heeft dat vorig jaar ook niet gedaan maar nu moeten ze dat wel…

Ik heb toevalling zelf net ook mailtjes gestuurd voor m’n stage .

Maar nee, ik weet niet hoe dat eraan toe gaat.