Hulp Gevraaagd; Brugger zoekt tas

HeeGirls.

Ik Moet een nieuwe schooltas
Ik wil graag een rugzak in een niet te vel
opvallen kleurtje, Kwil graag simpel maar toch leuk !
Het liefst met een merk of logo er op of iets wat daar op lijkt
Je mag gewoon alles plaatsen hoeft niet persè naar mijn smaak te zijn.
misschien verander ik dan wel van idee ;d
Dus post hier Leuke plaatjes of eventueel je eigen tas !
Ik doe havo-vwo dus er moet flink wat in kunnen.

Dankjewel (:

Algemeen tassen topic, ik zoek topic?
Enne, een eastpack lijkt me de beste oplossing. Ga naar de winkel, en je vind daar vanzelf een leuk kleurtje.

Eastpak?

http://www.bagageonline.nl/media/catalog/product/e/a/eastpak-orbit-black.jpg

Een klein deel van alle effen kleurtjes, verder heb je nog printjes en zo.

http://i28.tinypic.com/25hhkeu.jpg

Inderdaad een eastpak.

Tot nu toe alleen eastpack?

Noooooooooo, waarom een rugzak -__-’’

Daar loopt iedereen mee,
En ik vind die niet egt moooi ;$
Sorryy, Mijn smaak.
Misschien als noodoplossing maar voorlopig denk ik daar nog niet aan

Waarom niet?

Ik zoek topic?

waarom moet er een merk of logo op?

Er zijn hele leuke van ONEILL! Google maar: ONEILL rugtas waterfall

( ik vind die paarse voor een rugzak het mooist, maar voor een schoudertas zou ik voor diegene gaan met die felle kleuren erin :wink: )

Misschien niet mooi, maar wel heel praktisch. Het is niet voor niets dat iedereen ermee loopt. En ze zijn groot genoeg, zonder dat ze er enorm uitzien. :slightly_smiling_face:
Ga anders met je moeder naar een tassenwinkel en kijk wat ze er hebben, neem een A4-map mee zodat je kunt kijken of hij groot genoeg is.

ik gebruik de luiertas van kitch kitchen. Echt heel handig. en waterdicht. haha. het is alleen geen rugzak. Trouwens bij mij op school hebben ze meestal een grote handtas.

Jansport bigstudent.
heel stevig , 2 vakken , orgasiser OFZOIETs.

dat dacht ik eigenlijk ook, hihi.

Ik had twee jaar geleden ook een eastpack, maar naar een tijdje wilde ik hem gewoon écht niet meer mee naar school omdat iedereen ermee loopt en ik vond het zo onorigineel…
Ik heb nu gewoon een handtas, ik ben niet de enige op school met een handtas hoor, maar daar ben ik eigenlijk wel veel blijer mee dan met die eastpack.
:slightly_smiling_face:

Ik had eerst een Eastpak, en nu een gewone schouder/handtas. Het kan allebei even goed, tenzij je elke dag al je boeken mee wil slepen naar school.

Ik had altijd een eastpack voor de dagen dat ik veel boeken mee moest nemen en een leuke schoudertas voor de dagen met weinig les!

Moet niet , ik zou dat leuk vinden (;