Hulp door een jongen

Hallo meiden van Girlscene.
Stel hier je vragen over jongens en ik (als jongen zijnde) probeer ze zo goed mogelijk te beantwooren :wink:

Wat haal je jezelf op de hals. :’)

Wel leuk dat je dit wilt doen. :grin:
Maaar, ik heb nietecht vragen,

haha, ik probeer gewoon behulpzaam te zijn :wink:
Gezien de vele problemen van meisjes hier die er (vaak) niet echt antwoord op krijgen door iemand die weet hoe jongens denken.

(wat ik me op de hals haal zit ik me nu ook te bedenken XD :stuck_out_tongue: )
graag gedaan :wink:

waarom verzinnen jongens verhalen over je en noemen je kkhoer terwijl je niks fouts hebt gedaan, alleen diegene afgewezen

(nou zou ik dit zelf nooit doen maar het zal zijn) Omdat ze het niet kunnen hebben dat ze afgewezen zijn.
Liefde doet vreemde dingen met mensen.

Ik heb niet echt een vraag hoor maar misschien is het handig als je je even voorsteld ? (naam,leeftijd, weet ik het xD)

Oké

Nou ik ben Tim en ik ben 15 jaar en woon in Driebergen (iets wat tegen Zeist aan ligt en dat is weer 5 minuten van Utrecht… (Volgen jullie me nog?))
Ik ben hier omdat ik graag wil helpen en mensen te woord wil staan.
Anders nog iets?? Vraag het maar.

Oke, inspiratie door dit forum

Vinden jongens het leuk als meisjes eens gek doen.
(niet té dus hèXD)

waarom doen jongens altijd zo irritant stoer als ze met andere vrienden zijn?
echt shees gisteren, een vriend waar ik al vet lang mee omga deed 's middags nog heel normaal en opgewekt enzo, dan zie ik 'm 's avonds op de kermis met een paar jongens die ik niet ken, en dan gaat hij heel stoer en kortaf lopen doen.
zó irritant

Kan je dat iets beter uitleggen, dus in welk opzicht gek doen??
Bijv. op straat ofzo of met vriendinnen/vrienden of weet ik het wat. Want dat kan ik meestal wel waarderen, toont ook wat zelfverzekerdheid enzo)

Ik wil de pret niet bederven hoor, maar:
Staat in de regels niet dat jongens alleen mee mogen lezen [en dus niet mogen reageren] én bestaat er niet al zo’n topic?

Jongens willen niet zwak overkomen bij vrienden in de buurt, ze zijn bang ermee gepest te worden. Ik zelf heb die angst niet echt ik zeg meestal: “ik durf tenminste normaal te doen…”.
Dat is meestal het probleem

@TS: Ja, met vrienden. Ik weet zo niet iets te bedenken ofzo. Maar niet echt raar dat iedereen naar je kijkt van; wtf.

@AnotherTrend; Ja, dat was er ja maar die is hartstikke uitgestorven.
En 1 jongen zal toch heus geen kwaad kunnen lijkt mij…

Dat weet ik niet, heb de regels nog niet gezien :stuck_out_tongue: zou jammer zijn maar dan trek ik mijn handen er wel van af… :frowning_face:

waar staan de regels eigenlijk?

*gaat ijverig op zoek naar de regels*

dit is de regel over jongens:

Jongens op Girlscene

In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

ik vind het niet zo erg als een jongen een topic opent om meisjes te helpen. Stel je voor dat er een Jongensforum was met topics over hoe je de aandacht moet trekken van meisjes. Zou ik ze wel wat raad willen geven :slightly_smiling_face:

Regelssssss.
Alstublieft.

Ik vind het allemaal prima hoor, maar af en toe voelt het als een taak om mensen op de regeltjes te wijzen :3
Mensen die topictitels in hoofdletters doen of geen eigein foto’s plaatsen bij verkooptopics bijv.
En kon het nu weer niet laten haha.

Naja moet kunnen hoor.
Anders is het ook niet leuk.

OT nu. Anders word het hele topic verpest! n_n

Ik vraag me nu af of ik nou door moet gaan of er maar gewoon van af moet zien… gezien de regel… Ik snap de regel wel maar zou het zonde vinden om nu al te moeten opstappen. :wink: