Hallo,
Ik heb een probleem met mij computer , die gaat namelijk super traag.Ik heb al sommige dingen verwijdert op men pc maar dat helpt spijtig genoeg niet.
Ik heb eens gehoord van een beter server dat dat misschien zou helpen ,dus heb ik eens op het internet gekeken om er 1 te downloaden maar dat ging echt niet beter , kan het zijn dat ik de verkeerde heb gedownload ? Dus weet iemand misschien hoe ik men pc kan verrapen ?
Alvast bedankt voor de tips
is je pc niet gewoon oud
Inderdaad. Hoe lang heb je hem?
Misschien is je hardware gewoon verouderd :’)
nee men pc is nog niet zo oud , het is maar een jaartje oud.
geen tips meer?
Misschien iemand die een goeie server weet?
Hoeveel geheugen heb je en hoeveel daarvan is nog beschikbaar? Dat kan nogal belangrijk zijn, misschien heb je niet genoeg verwijderd?
Maar van een server weet ik weer niks van, dus daar kan ik je in ieder geval niet mee helpen.
Je zou je pc kunnen formatteren, gaat ie alle rotzooi van je pc eraf gooien. En je kunt hem defragmenteren dat je pc alles op de juiste volgorde zet. Wat voor pc heb je?
Het raare is er staat genoeg geheugen op .Er staat nog 230 van de 281 op .
Is denk ik toch nog genoeg .
Ik heb een Packard bell laptop .
Ik ken wel niet al te veel van computer , dus misschien een stomme vraag , maar hoe doe je dat de pc formatteren en dat defragmenteren ?
Ik snap niks van wat je lult over een server.
Een server heeft voor zover ik weet niks te maken met de hardware van je computer.
Haal even alles eraf wat je wilt bewaren en zet dat op een USB stickje.
En zet hem dan gewoon even terug naar fabrieks instellingen.
Ben je alles kwijt, maar heb je wel weer gewoon qua hardware alles zoals toen hij net uit de fabriek kwam.
Oh, dat zegt. Al genoeg. Packard Bell is sowieso een slecht merk (althans, dat vind ik). Je bent erg beperkt ermee, snel traag e.d. Je kunt de defragmentatie/formatteren vinden bij (vanuitgaand dat je Windows hebt): start → alle programma’s → bureau accessoires → systeemwerkset → defragmentatieprogramma of formatteren
Misschien ook eens je antivirus een deepscan laten doen en een antispyware/adware programma laten draaien.
O spijitig dat het een slecht merk is zal ik zeker onthouden als ik eens een nieuwe pc gaan halen .
Alvast bedankt , ik zal dat eens proberen
Ik zelf heb een Acer laptop, draait als een zonnetje… Maar goed, ik wil, als ik een nieuwe kan kopen, voor een computer gaan van apple
Ik zou ook graag een apple willen hebben maar men ouders vinden die te duur ik zal er zelf eens voor sparen
Dan gebruik jij je computer zeker niet om te gamen.
Jazeker gebruik ik hem om te gamen! En hij draait gewoon heel goed.
met ccleaner alle rotzooi eraf halen?
Mijn computer ging ook sloom totdat ik erachter kwam dat mijn prullebak nog vol stond.
Packard bell is een kutmerk
Samsung laptops zijn nog kutter tbh