hulp bij uitnodiging :)

hé, ik geef binnenkort een feestje (omdat ik mijn propedeuse heb gehaald_ en ben nu de uitnodiging aan het maken en ik loop nu een beetje vast. Want we willen zeg maar geen cadeautjes ofzo, maar liever geld om zo alle drank enzo weer terug te verdienen.
Maar hoe zet je dit handig op een uitnodiging zonder hebberig over te komen? Ik wou eerst een melkbus (die gebruiken we hier in de buurt daarvoor als geldpot zeg maar :stuck_out_tongue:) erop zetten, maar kan geen normaal plaatje vinden. En een envelopje vind ik zo lelijk (doet me denken aan een trouwkaart en dat is niet de bedoeling :stuck_out_tongue:).
Dus nu zat ik te denken om het gewoon in een zinnetje er op te zetten, maar ik weet niet hoe :stuck_out_tongue:

Iemand hier een idee?

thanx!

Cadeautip: geld
zoiets?

Haha, ja zo zou het idd kunnen. Maar ik ben zeker een zeur als ik cadeautip suf vind :stuck_out_tongue:.

Iemand nog andere ideeën?

zet iets van: om alle kosten weer terug te verdienen vragen we jullie dringende steun

ja, thanx. Dat komt al in de richting :slightly_smiling_face:

dat kwam 't eerste in me op haha :slightly_smiling_face:
zou t verder ook niet echt weten, is best wel moeilijk!

Kun je anders niet gewoon vragen of iedereen iets aan drank meeneemt?

nou, er komen er best veel van ver weg met de trein, en als ze dan ook nog drank mee moeten nemen… is niet zo handig denk ik :wink:

O nee, haha. Dan is denk ik wat mioba zei een beter idee… :slightly_smiling_face:

Om het feest te kunnen financieren graag geld ipv elders?

klinkt best hebberig en dom, ik vind: cadeautip: “plaatje van envelop” gewoon het beste…

Ik vind ook “cadeautip: envelopje” het beste. Dat komt naar mijn mening echt het minst hebberig over.

Ik vind het zo raar staan als je letterlijk er op zet dat je je drank gaat terugbetalen van hun geld. Als ik een uitnodiging zou krijgen waar dat op stond zou ik minder geld geven dan wanneer er een envelopje op zou staan.
Succes

hmm, ja oké. Ik vind een envelopje zo bruiloft achtig :stuck_out_tongue: Maar misschien wel het beste idee.

Thanx allemaal :slightly_smiling_face:

Hmmm…
‘Eventuele cadeautip: -envelop met geld plaatje-’

een envelopje, dat is toch duidelijk

Ja, dat deed ik ook. :slightly_smiling_face:
Gefeliciteerd met je propedeuse trouwens!

dank je :slightly_smiling_face: