hulp bij schoolfoto!

dinsdag hebben we op school schoolfoto;s , maar ik ben vandaag dus naar de kapper geweest, maar het is (zoals altijd) te kort geknipt.
Nu weet ik niet wat ik met mijn haar moet doen, want het is te kort voor een staartje/knotje en als ik het los doe dan gaat het helemaal pluizen als ik op de fiets zit. (en nee met de auto gaat niet).
iemand iedeeën? :anguished:?
x

Eh, ik zou het gewoon los doen en een borstel en haarlak in je schooltas doen zodat je het daar nog even kan doen in de WC´s =P

Proberen zoveel mogelijk in een staartje te doen en in je kap te steken terwijl je naar school fietst. En het dan los doen.
Anders: een knotje, en als het er niet in kan, gewoon zo laten, dat is lekker rommelig en wel leuk :grinning:

ik ga de dag voor de school foto bij mijn vriendin slapen , net als vorig jaar. die woont bijna naast mij school dus dan zien we er allebei tiptop uit. :grinning:
en gebruik een styletang + serum ?

Je hebt toch wc’s op school. Neem gewoon alles mee wat je nodig hebt, om er goed uit te zien.
Er zijn kinderen bij mij op school die hun hele stijltang meenemen, okee, dat gaat misschien ver, maar ze zien er tenminste wel leuk uit op de foto.

wc?

Een petje dragen ofzo op de fiets, en op school weer fatsoeneren.

Probeer de aandacht op iets anders te zetten dan op je haar.

goh gaat moeilijk als ze een foto van je hoofd maken :tipping_hand_man:
Doe knaloranje lippen =’)…

Maar goed, wat de andere meiden zeggen; op school je haar goed doen!

Stijl je haar 's ochtends & doe er anti-pluis serum in.
Stijltang mee naar school nemen is een optie? je hebt ook van die anti-pluis haarspray, een vriendin van mij gebruikt dat & werk erg goed! veel succes,
:sob::muscle:

het probleem is: we hebben die dag gewoon les, en we mogen tijdens de les niet naar de wc <_<

Dan zeg je dat je ongesteld bent (A)

Hoezo mag je eigenlijk niet naar de wc voor de fotograaf komt?? Stomme leraren dan bij jullie…
Aangezien iedereen wel ff zichzelf wilt bekijken voor je op de foto gaat waar je de rest van het jaar (of soms langer hihi) mee geconfronteerd wordt :stuck_out_tongue:

achjoh, je mag toch 5 minuutjes vantevoren wel ff je makeup & haar goed doen enzo? ;p

en anders, zou ik een haarbandje indoen ofzo? laat is een foto zien anders, dan kunnen wij oordelen.

schoolfoto is my worst nightmare
die pasfotootjes zijn bij mij altijd mislukt
vorig jaar vroegen ze zichzelf af of ik dat wel was op die foto omdat de fotograaf het licht verkeerd had gezet.

maarja, aand e topicstarter : idd goed je haar verzorgen in de ochtend en stijlen, wat serum of haarlak en neem spulletjes mee naar school.

& grote tip : neem een handspiegeltje of een iets groter spiegeltje mee want het is fotodag voor iedereen en de spiegel in de wc is wrs overbevolkt.

Doe je haar los
neem je stijltang mee en fiks het op school?