Hulp bij Photoshop

Ik heb laatst een topic gestart, met hulp bij het photoshoppen. Die heb ik gekregen, maar het lukte nog niet. Toen heb ik gevraagd of iemand het voor me wilde doen en dat heb ik ook in het algemene fotobewerktopic gevraagd, niemand reageerde dus vandaar dat ikmaar even een nieuw topic start (als dat mag)

Ik wilde iets met de boeken van Twilight doen, dat ze allemaal met elkaar matchen. Ik zoek nog even eenplaatje dat er op lijkt, zo meer! (tenzij ik het niet kan vinden)

ik heb het sinds gisteren en heb vandaag voor het eerst geprobeerd dus aan mij heb je niet veel. Misschien even handig om te vertellen wat je idee ongeveer is zodat mensen dat weten?

Uitleg? ‘Photoshoppen’ is nogal een breed begrip…

Sorry, ik heb de beginpost al aangepast

Ik wil je op zich wel helpen hoor, ben al heel lang thuis in Photoshop. :slightly_smiling_face: Maar snap nog steeds niet precies wat je bedoelt met ‘zoals de boeken van Twilight’. :stuck_out_tongue: Ga je iets met je eigen foto’s doen, wil je een soort blend maken, explainz please!

Ik was al een tijdje naar een plaatje aan het zoeken;)
Die vind je dus echt nergens, maar ik heb nu iets ongeveer.

http://i44.tinypic.com/6c1k.jpg

Ik vind deze alleen niet zo heel mooi, het sliert van Eclips is te dicht om de toren en dat soort dingen. De letters vind ik ook niet mooi maar dit is hetidee;)

Oh, en de verhoudingen kloppen niet helemaal;)

reactie?

Sorry ik was de afgelopen dagen een beetje druk! Niet op Girlscene geweest dus. Maar je wilt dus zoiets maken. Heb je de plaatjes allemaal los?