Hulp bij nummers op Ipod Nano zetten.

Ik had een vraag aan jullie.
Ik heb een paar maanden geleden, een Ipod nano gekocht. Heel leuk, maar ik had geen idee hoe ik nummer erop moest zetten. Ik heb Itunes gedownload via de Apple site, dus hij moet wel goed werken dacht ik.
Alleen heb ik echt géén idee hoe ik dat nu moet doen. Mijn vader heeft er een paar nummers op gekregen, maar hij wist zelf niet meer hoe hij het had gedaan.
Heb even een printscreen gemaakt, zodat het wat duidelijker is wat ik bedoel;

http://i34.tinypic.com/oh4tw3.jpg

dat wat ik met rood heb gezet zou ik moeten kunnen aanklikken, maar ik kan dat dus niet.
Kan iemand mij misschien helpen? (:

voordat mensen gaan zeggen ‘gebruik de zoekfunctie’,
dat heb ik gedaan, maar daar hadden ze het over liedjes slepen naar weetikniet en dat snap ik dus niet.

Heb je limewire of een ander downloadprogramma, of liedjes tussen je bestanden staan ofzo? Dan kan je ze namelijk naar je ipod slepen, zo doe ik het altijd.
Snap je wat ik bedoel?

ik heb zelf limewire + itunes.
als je nummers download met limewire komen ze in een map terecht, dan op itunes klik je op: bestand aan bibliotheek toevoegen, via daar ga je naar je limewire map en klik je op een liedje et voila :grinning:

Nee ik heb helaas geen limewire, maar ik heb wel liedjes staan op de D:,
moet ik presé limewire hebben om dat te doen? ):

haha, anders ken ik geen andere manier :blush:

Nee, ik gebruik limewire ook niet meer.
Ik gebruik nu DVDVideoSoft Free Studio, en dan moet je de URL van youtube kopieren en dan op dat programma plakken en zo kan je alles liedjes van youtube afhalen. En die bestanden komt dus in een map bij mijn documenten, en vanaf daar sleep ik ze naar itunes, of meteen naar me ipod. Ik vind het echt superhandig.