Hulp bij Natuurkunde "Krachtenevenwicht"

Hallo!
Heeft iemand hier misschien de tijd om mij iets natuurkundigs uit te leggen? Ik kan maar geen uitleg vinden in het boek en ik wil het echt proberen te snappen maar de man die mij les geeft kan me niet helpen aangezien ik hem niet kan bereiken. Het gaat om het onderwerp krachtenevenwicht.

Krachtenevenwicht

Opstelling: een ring hangt via twee touwtjes aan twee statieven; onderaan de ring hangt een gewichtje. De ring hangt stil, dus volgens de theorie zijn de drie krachten die op de ring werken in evenwicht.

Situatie: de ophangpunten staan niet even hoog; de ring hangt niet in het midden

Vraag:

1. Toon krachtenevenwicht aan bij de ring.
    bepaal het antwoord dmv de parallellogrammethode
  2. Bereken de hypothese dmv goniometrische analyse

Ik heb de parallelogrammethode kunnen toepassen, ik weet niet eens zeker of ik het goed heb gedaan maar oke, maar mijn probleem zit dus bij de goniometrische analyse. Hoe kan ik dat doen? Ik heb het gegoogled maar ik snap er daadwerkelijk niks van. Ik heb iets gedaan maar ik weet niet of dat uberhaupt de bedoeling is.
Dit is wat ik heb gedaan (1e parallelogram, 2e gonio): Imgur: The magic of the Internet

Dit is in het echt de opstelling: Imgur: The magic of the Internet

Ik zit op mijn mobiel en ik weet niet hoe ik fotos toevoeg en etc, sorry dat ik het met een link moest doen!

Zou iemand kunnen kijken of ik het goed doe en anders als ik het fout doe, mij uitleggen wat ik fout doe? Ik heb een gewicht van 100 g genomen en het linkertouw is 0,5 m hoog opgehangen en rechter 0,4 m. Alvast bedankt!