Hulp bij nagels

Hallo iedereen!

Ik heb een vraag, over nagel vergroei helper, dat is een nagellak die bij de hema gekocht kan worden, als ik die ga kopen, groeit zegmaar mijn nagel dan ofhet roze/huidskleurige gedeelte?

Als alleen het nagel groeit, bestaat er iets anders waardoor het roze huidskleurige gedeelte groeit??

Bedankt alvast!!

Als je nagels heel erg kort zijn en je nog geen wit randje ziet zegmaar dan kan het idd zijn dat het roze groeit maar waarschijnlijk het witte, moet je denk ik uitproberen. En het is niet zo dat je nagels opeens super snel groeien maar ze worden waarschijnlijk iets sterker en witter (het randje) en ze groeien natuurlijk ook iets sneller dan normaal.
Xxx

Dit hoort bij beauty, health & hair.

Dat roze is je nagelbed :wink:
Nagellakken die zorgen dat je nagels sneller groeien zijn altijd voor dat witte gedeelte.

Om je nagelbed te laten groeien kun je beter voedende/verzorgende cremes zoals Lemony Flutter van Lush ónder je nagel aanbrengen. En niet met scherpe dingen vuil onder je nagels vandaan halen maar bijv. gewoon met een nagelborsteltje ;]

Precies, yay for lemony flutter!

Mijne is nu op ;(

oke, dankjulliewelallemaal!

Volgens mij zijn je nagels gewoon wit, maar lijken ze roze doordat je huid er strak onder zit. Als er geen huid meer onder zit (of niet meer heel strak) krijg je een wit randje, dus je kunt denk ik niet het witte gedeelte apart laten groeien.
Tell me if i’m wrong. :’)

he, dat klinkt best wel logisch :slightly_smiling_face:

dat hierboven klopt inderdaad!

het roze en witte is een geheel… je nagels groeien vanuit je nagelriem en hoe langer ze worden hoe meer wit er dus te zien is omdat ze dan je vinger voorbij groeien.
nagelverharder zorgt ervoor dat je nagels sterker worden, dan breken ze dus niet af en het witte gedeelte wordt dan langer.
aan de lengte van het roze gedeelte kun je niets veranderen.