Hulp bij Jongens

Hee Meiden!

Heel vaak als ik uit ga, zie ik een leuke jongen staan waarvan ik denk: daar zou ik best wel eens mee willen zoenen! Maar nu is mijn probleem: Ik weet nooit hoe ik op een jongen af moet stappen.
Dus hebben jullie wat tips/openingszinnen voor me?(A)

Dikke kus(L)

Dus je wilt eigenlijk tips hoe je een jongen moet zoenen?

Stap erop af; zeg hoi en zoenen maar.

Jaa snap ik, zeggen m’n vriendinnen ook wel eens;)

Maar het probleem is, dat ik dáár nou weer wel wat te verlegen voor ben. Terwijl ik eignelijk normaal niet verlegen ben en best een grote mond heb!

“hoi” werkt altijd het beste.
En je moet gewoon je allerverleidelijkste dansmoves laten zien, en ze komen vanzelf wel op je af als het goed is.
En straal veel zelfvertrouwen uit!
Wat ik altijd doe om jongens te krijgen is met mijn vriendinnen als eerste op de dansvloer te gaan staan, of op zo’n danspodiumpje midden op de dansvloer.
Of je moet zeggen: ik ken jou! en dan zegt hij waarvan? En dan zeg jij: Dat weet ik ook niet.
x

-uitsloven @ dansvloer
-oogcontact
-glimlachen
-praatje maken
-samen dansen
-zoenen maar

^^

Oke, dat is wel een mooi stappenplan;) HAha. dankje!

Trouwens; Waar praten jullie dan altijd over? Want bij mij gaat het echt niet ergens over. zo’n heel los dom gesprek;) haha.

(L)

haha daar heb ik ook altijd last van xd
meestal gwn over dit soort ding ;
-hoe het met hem gaat
-hoe hij heet
-hoe oud
-komt hij hier vaker
-is hij hier al lang
-waar hij woont
-welke school

& als hij intresse in je heeft vraagt hij vast ook wel aan jou & dan heb je vanzelf een gesprek ^^
en als het klikt vraag je gwn heel onschuldig van ; zullen we dansen
ofso xd

Haha, dat is wel een goeie! Ik vraag eigenlijk nooit hoe oud hij is/ waar hij vandaan komt enzo. En dan heeel subtiel idd ergens aan het einde van het gesprek: Dansen?(A)

Dankje!(L)

*sigh* Heb je wel zelfrespect? Om maar iedereen te zoenen die wilt?

oogcontact, glimlachen aanspreken, vragen en interesse tonen

en blijven bedenken dat je niet uitgaat om jongens te zoenen, maar om te dansen en met je vriendinnen leuk te maken.
meestal als je de jongens vergeet komen ze juist naar je toe :’)

Ga gewoon een beetje naast hem dansen en zo. Dan komt het vanzelf wel. :slightly_smiling_face:

Kijk, jij hebt een probleem waar iedereen last van heeft.
Maar! Een jongen moet altijd op een meisje afstappen.
Laat je nou net zo’n kneus hebben die dat niet durft, dan heeft ie pech.

Zaterdag was ik omringd door alleen maar mannen/jongens tijdens 't uitgaan, er was werkelijk geen vrouw in de zaal, accept my sis.

Geen enkele kerel/man/jongen is uiteindelijk naar ons toegekomen. Echt te watterig voor woorden. Wel allemaal in groepjes met vrienden in beraad hoe ze het aan zouden pakken, maar komen ho maar!

Tsjaa, soms stap ik er zelf op af. Gewoon je glas heffen en proosten.
Dan gaat alles vanzelf. Oogcontact maken is ook een belangrijk punt.
Kan eng zijn, vond ik vroeger ook, maar wat heb je te verliezen?
Niks, lijkt mij en anders drink je er nog eentje.
Als je een beetje rozig bent van de drank, gaat het ook allemaal wat sneller hea, ook van zijn kant.
Niet dat je meteen laveloos moet zijn, maar gewoon een tikkeltje meer durven.

Come on, independent women! Mannen houden ervan als een vrouw initiatief neemt en de eerste beste kerel heb je beet!

Ik heb zeker wel zelfrespect, en ik zoen ook echt niet elke jongen die ik tegenkom of 5 op 1 avond hoor. Ik hou het netjes bij 1 jongen op een avond, soms niet eens een jongen. Dus maak je daarover maar geen zorgen;)