hulp bij flirten

heey meiden,

ten eerste wil ik ff zeggen dat ik hier nieuw ben, dus als ik iets verkeerd doe, of dat dit misschien in een ander topic ofzo moet, dan zeg ik alvast sorry :flushed:.

oke, mijn probleem.
er is een jongen, Bart, die ik heel erg leuk vind. we zitten beide in de 2de, maar niet bij elkaar in de klas. 1 x per week op vrijdag het 3de uur hebben we wel samen met nog wat anderen een les. ik vind hem dus superleuk, maar hij kent mij volgensmij niet eens.

dit is echt de eerste keer dat ik iemand echt leuk vind. nu wil ik dus aan jullie vragen hoe ik hem moet versieren en hoe ik moet flirten? maar dan wel voor jongens uit de 2de. ik probeer al wel oogcontact enzo te maken, maar ik ben best verlegen en het lukt nog niet echt…

srry voor het lange verhaal, maar ik zou het echt heel heel heel fijn vinden als jullie mij zouden willen helpen!! hij is zoo leuk!

xx

ooh, nu ik het zo zie is het eigenlijk niet zo heel lang, haha XD :cold_sweat:

Misschien kun je een keer naast hem gaan zitten? Wel heel eng, maar ook de meest directe manier. En als je dat gedaan hebt kun je misschien een gesprekje met hem aanknopen over school o.i.d?

bedankt voor je reactie!
maar is er nog iets kleiners dan meteen al aanspreken, een soort van stille hints ofzo?
zoals oogcontact? maar hoe doe je dat en hoe maak je hem daarmee iets duidelijk?

nog iemand tips?

srry ik zit hier al heel lang mee dat ik hem leuk vind en nu wil ik echt voor hem gaan.
(maar wel subtiel beginnen eerst, hij kent mijn nog niet eens) :flushed:

Gewoon jezelf zijn ten eerste!

Het ligt een beetje aan de timing maar misschien kan je een keer een gesprekje met hem aanknopen? Hoeft niet om een speciale reden te zijn, kan ook heel standaard : bijv. over het huiswerk ofzo XD

Omdat je het zo lief vroeg: ‘verkeerd’ doe je niks, maar ja er zijn hier al heel veel topics over dus een nieuw topic was niet nodig…

OT: zorg er eerst eens voor dat hij je kent. Praat een keer met hem, ga naast hem zitten

Ja, want die kleine hints worden vaak ook niet opgemerkt. En het is ook niet zo dat als je hem een paar keer aankijkt, dat hij op magische wijze naar je toe zal komen. (helaas). Dus gewoon moed bij elkaar rapen en zelf op hem af stappen! Dat is het beste.

HAHAHAHAHA

goed, de eerst volgende keer dat ik hem zie en ik de moed heb om het te doen ga ik een gesprek met hem aan… als ik dat dan durf tenminste, en als niet al zijn vrienden erbij staan…

iemand nog tips voor een praatje met hem? waar hebben jongens het graag over? hoe flirt ik dan een beetje met hem tijdens het praten?

Ik zou beginnen met gewoon een simpel kort gesprekje, over huiswerk of over je leraar of zoiets…

En lief lachen!

Je zou het gesprekje met iets wat in de les is gebeurd kunnen beginnen. Omdat je die les op vrijdag hebt kun je vragen wat hij dat weekend doet, zo kom je er achter wat hij leuk vind. Tijdens het praten veel lachen en vrolijk zijn, dat vinden jongens altijd aantrekkelijk.

bedankt voor alle tips meiden!!

Ik weet wel dat hij op wedstrijdzwemmen zit (vriendin van mij zit bij dezelfde club, niet zelfde team)
hij zit vgm ook op drummen.
die les op vrijdag is een soort van projectles, je moet een project doen en daar krijg je begeleiding bij. hij is bezig met een robot en kan hem laten vliegen.

nog meer tips zijn altijd welkom!

Ik zou eerst gewoon iets over school zeggen idd, want je kent hem nog niet zo goed en dan zou het misschien vreemd overkomen als je bijv. iets zegt over zwemmen of drummen (dan denkt hij van, hoe weet zij dat nou?) enzo . :slightly_smiling_face: Succes!

beste tip die ik eigenlijk kan geven is niet te veel stille hints geven, geloof me jongens snappen dat toch niet :wink:
je kan zeker beter direct zijn (oke misschien dat je wel eerst even een beetje met hem om moet gaan) en het risico lopen dan eeuwen stille hints geven die hij toch niet snapt.
Jongens… :hammer:

Succes!!

Misschien geef ik nu een fout advies maar: ik zou bij het eerste gesprek ook niet meteen heel erg fliterig gaan doen. Succes iig :slightly_smiling_face:

Wat kan ik dan,tegen hem zeggen?

Ik weet niet bij welk vak je bij hem zit maar misschien kun je zeggen dat je iets niet snapt en of hij het even uit wil leggen.
Dat kun je ook in het bijzijn van een vriendin doen als je je daar zekerder bij voelt

Zoals al eerder gezegd is… Niet gelijk overdreven flirterig gaan doen.
En het lijkt me dat een fucking vliegende robot gespreksstof genoeg is toch.
Ik zou al 20 dingen aan hem gevraagd hebben er over denk ik.