Hulp bij afvallen nodig.

Hoi
Ik wil afvallen, maar het lukt niet echt. Ik snoep niet, en ik dans (erg intensief) 6 uur per week. Hebben jullie nog andere tips waardoor ik kan afvallen?? Want ik heb het echt nodig.

xoxo

ehm, als je dit daarvoor ook al deed, dus niet snoepen en dansen dan val je niet echt af, omdat je lichaam er al aan gewend geraakt is. misschien kun je een lijstje posten van wat je elke dag eet en dan kunnen wij beter oordelen

OKe,
IK eet per dag ongeveer dit:
's ochtends: 2 boterammen
Tussendoor: 1 fruitreep
's middags: 2 boterammen
Na school: 1 appel, 1 kiwi/ 1 banaan, 1 pakje crackers, 2 rijstewafels
's avonds: avondeten (ik eet ongeveer 1 keer in de 2 weken patat, pizza, pannekoeken ofzoiets)
En dan als toetje: 1 bakje yoghurt

up

Het belangrijkste is dat je gewoon afwisselt ja want nu is je lichaam dit al gewend. je kan ook de 2 boterhammen die je 's ochtends eet eens afwisselen met een bakje cruesli met yoghurt of je neemt 1 boterham en een appel erbij ofzo!
het is trouwens wel belangrijk dat je niet veel minder gaat eten, volgens mij moet je elke 2 of 3 uur iets eten om je vertering aan het werk te houden.

Dank je!!!
Heeft niemand anders ook nog tips??? :slightly_smiling_face:

Mischien niet echt afvallen, maar ik doe buikspieroefeningen, werkt wel goed opzich als je er ongeveer 60 per dag doet.

Word je niet echt dunner van, maar het vet worden dan wel spieren.

als je dit hiervoor ook al at dan kreeg je lichaam niet echt een seintje ofzoiets. dus je moet varieren, ook in kcal.