Huiver - Maggie Stiefvater

Ik heb dit boek pas uitgelezen. Echt een goed boek! Wie kent het?

Ik ken het boek niet D:
Kun je er wat over vertellen?

Oh, daar heeft een van mijn favoriete schrijfsters het heel vaak over op Twitter!

Ik moet echt eens een lijstje maken van boeken die ik nog moet lezen. Al staat Liar bovenaan de lijst.

Begin dit jaar ergens gelezen. Ik vond hem erg tegen vallen had wel graag wat meer back info over die vriendin van Grace gekregen toen zij ook weerwolf werd enzo. Maja Sam kwam wel over als een schattige jongen. Ik geloof dat er ook een deel 2 van is, Linger genaamd.
Sorry ik lees boeken in het Engels dus heb geen idee hoe die vertaalt word in het Nederlands.

ja ik heb 'm al lang geleden gelezen, maar ben ff 't einde kwijt…
maar volgens mij vond ik 't einde niet zo heel leuk

Het einde was een beetje simpel ja, vond ik ook. Maar dat heb ik al snel bij boeken hoor.

't 2e deel heet linger in t’engels

ja ik kan 't me niet helemaal meer herrinneren hoe 't eindigde xD

Ik heb het ook gelezen :slightly_smiling_face:. Ik vond het een mooi boek, maar het was wel een beetje cliché/voorspelbaar. Ik ben wel heel benieuwd naar deel twee!

Ik heb hem, vind het wel een mooi boek.

Heb ik gelezen! Echt zoo’n mooi boek!!! een van mijn favorieten boeken.
Ben benieuwd hoe deel twee gaat!

Ik ben er nu mee bezig, echt een heel mooi boek, nu al!

Ik heb alle 3 boeken in de serie gelezen (:

tweede deel heet fluister & derde deel voor eeuwig!

hou van de boeken <3

ik begon en ben niet meer gestopt, die boeken zijn een verslaving. nu heb ik de reeks van huiver, fluister en voor altijd uit en ben nu begonnen aan het eerste deel van heartbeat van Maggie Stiefvater. tot nu toe kan ik je vertellen ze weet me weer te boeien!!

Heartbeat is dat met die elfjes? Daar heb gisteren toevallig het tweede deel van gelezen. Had ergens gehoord dat er pas in 2013 een deel 3 van die serie komt.

Echt geweldige boeken dit. Ik ben nu bezig in ‘Voor Altijd’. :slight_smile:

Er is al een deel 3, als ik het goed heb. Ik kan het ook fout hebben, dus don’t zeik if I’m wrong.

Ik voelde me echt naar bij het einde van Forever/Voor Altijd. :frowning_face: