Huiswerkplannen

Weten jullie misschien een site waar ik online huiswerk en leerwerk kan plannen… Of dat ik het ergens kan downloaden. Ik heb net gekeken maar ik zag niet echt iets wat goed is ertussen zitten behalve deze: www.plandit.nl maar dit kost geld en ik wil liever iets dat gratis is. Weet iemand nog een site?
x

misschien als je op microsoft excel ofzowiets kijkt? ik weet niet zeker of dat microsoft excel was maar die ene met die vakjes haha :S dan kan je misschien gewoon per dag doen wat je die dag aan hw wilt doen… weet niet of dit handig is, heb t zelf nog nooit gedaan, maar misschien een idee!
heb verder iig geen echte sites daarvoor… als mijn idee niets is misschien toch nog even verder googlen :wink:
succes! xx

Je kunt als je een account op Google hebt het ook in de agenda op internet inplannen. Weet niet of je dat bedoelt maar daar plan ik altijd mijn huiswerk in =)

Nog meer mensen die een beter site hebben ? x

Er is een Android app ‘Homework’ die volgens een vriend van mij heel fijn is.

Volgens mij neemt dat nog meer tijd in beslag als leren zelf maarja. :’'D
Zou zelf dan alles gewoon in je agenda schrijven…

Jaa maar als ik zegmaar een planning maak dat niet echt saai is xd dan helpt het iets beter om te gaan leren als ik alleen maar in mn agenda heel saai ga opschrijven wat ik allemaal moet doen heb ik er niet zo een zin in… klinkt misschien raar ;$ maar anders helpt het niet echt

Microsoft Outlook?

Zelf maak ik meestal per dag (als ik veel moet doen tenminste) op papier een lijstje, en dan streep ik gewoon door wat ik af heb. Ik schrijf alles héél uitgebreid op, bijvoorbeeld:

• Wiskunde 5 sommen maken
  • Latijn vertalen
  • Biologie huiswerk maken
  • Wiskunde 5 sommen maken
  • Latijn opdrachten blz ** maken

in plaats van

• Wiskunde
  • Latijn
  • Biologie

Want op mijn manier heb je veel meer het idee dat je sneller dingen ‘af hebt’ en werk je je lijst veel sneller af, en ik raak daar zelf heel erg gemotiveerd door, haha :’)