hoelang ben jij gemiddeld bezig met je huiswerk…
ik op dit moment redelijk lang
volg 2 opleidingen… dus ook 2x zoveel huiswerk zit vaak tot 2 uur snachts te werken…
hoelang ben jij gemiddeld bezig met je huiswerk…
ik op dit moment redelijk lang
volg 2 opleidingen… dus ook 2x zoveel huiswerk zit vaak tot 2 uur snachts te werken…
ik denk ong 20 min. maar ik maak me huiswerk niet zo vaak
Nou ik maak het nooit (A).
Eigenlijk doe ik het nooit zo, maar als ik het doe eigenlijk de hele dag… maar dat is omdat ik tegelijkertijd msn en dus ieder half uur misschien een ding invul ofzo
uhmm ik doe eigk veeeel te weinig:S… Ik denk nog geen half uurtje per dag… dus dat is altijd stressen in de rep week want dan moet ik alles nog leren enzoo:S
Ik zit er best lang achter:S dnek wel 2/3 uur per dag.
Wow tot 2uur:O Hoe hou je dat vol!?
Ik doe zelf niet zo heel erg veel aan mijn huiswerk, begin meestal pas rond 11uur en dan een halfuurtje ongeveer.
dit hou je niet vol…
this best wel zwaar enzo… maar toch moet gebeuren komt gewoon door 2 opleidingen tegelijk willen volgen enzo:P en tjaa dn ga je rare dingen doen zeg maar haha:P
Haha jah als je niet anders kan moet je wel idd:P Maar hoe kom je aan 2 opleidingen dan…?
uh… doordat ik nu zeg maar leerjar 1 en 2 van een opleiding doe en leerjaar 1 van een andere zodat ik volgend jaar weer stage heb anders zat ik een jaar zonder stage… maare van de 18 mensen die dit deden zijn er al 10 gestopt. omdat het te zwaar was ik hoop zo da ik het wel volhoud!
Ow zo oke… zou ik echt niet kunnen, ben ik veel te lui voor:P Maar succes nog iig, komt vast wel goed met jou zo te horen!
leren voor toetsweken gem 4 á 5 uur per dag. maar begin vaak te laat -__-
ik hoop het wel
als ik zo door ga als nu bennik over 7 jaar lerares op basisschool (H) en dat willen we natuurlijk allemaal haha:P
Op dit moment is het vakantie en tsja… dan moet ik veel doen maar doe ik niks…
En normaal doe ik eigenlijk ook niet zo veel, want ik vind het helemaal niet leuk. Ik doe alleen huiswerk wanneer we werkstuk ofzo moeten maken en voor wiskunde ga ik naar bijles want dat kan ik niet. Maar voor de rest vind ik het onzin. Ik weet ook niet hoelang ik bezig ben… ik denk dat ik ongeveer 3 uur bijles krijg per week…
eeeh, ik maak doordeweeks nooit mijn huiswerk.
alleen in het weekend en dan ongeveer 1 uur of 2 uurtjes…
Ik doe niet aan huiswerk, nooit gedaan.
(ging elk jaar ‘‘toch wel over’’ maar nu zit ik een havo4, wat echt een KUTjaar is, dus ik sta nu op blijven zitten! waar ik niet echt vrolijk van word haha)
Ik heb bijna noooit huiswerk en als ik een repetitie heb begin ik altijd te laat met leren.
soms gaat alles wel oke en dan maak ik geen huiswerk…
en soms loop ik ineens voor alle vakken heel erg achter en dan doe ik 1 of 2 middagen heel veel zodat ik weer bijloop
Nu ook in de vakantie Ik ben alles aan het inhalen… Wiskunde gister 4 uur o_0!
ik werk gwn tot t af is , en totdat ik iets goed ken .
ben best lang bezig …
Ik maak altijd m’n huiswerk terwijl ik muziek luister, msn, Girlscene bekijk en alles. Dus dan verspreid ik het heel erg. Meestal ligt het dan de heletijd op m’n bureau naast de pc.