huiswerk al aff wat zal ik doen??

hi meisjesss,
zoals de titel al zegt ik heb eigenlijk niks te doen:) en nee ik ga geen hw maken voor maandag;) ik wil wel naaien ofzo maar weet niet wat;) wat zal ik doen??

Liefs.

Oh jezus, je hebt vrije tijd, je kan toch wel WAT bedenken! :’)

ik zoek topic

of ik bedoel; zoekfunctie, genoeg topics xd haha. ik slaap.

vlientje: helemaal gelijk;)

whahaaa

Anti-verveel topic? (of iets in die richting…)

Ik wou dat mijn hw af was :’)

ik heb proefwerkweek als je wil mag je wel een samenvatting voor eco voor me maken:d

kom ruilen dan :metal:

Huh, heb je serieus niks te doen? Als je geen huiswerk aan het maken bent?
Moet je dan niet eeeh, een leven zoeken?

Dit klinkt idd heel sneu…
De meesten zoeken juist iets waardoor ze juist geen tijd overhebben om huiswerk te maken…

Er is zoveel dat je kan doen, tv kijken, een beetje computeren, muziek luisteren, lezen, naar de stad gaan, een vriendin bellen, jezelf opmaken, nagels lakken… Je kan toch wel iets verzinnen?

Misschien kan je je vrienden opbellen en samen iets leuks gaan doen?

Ga knuffeltjes maken? Kattespeeltjes ofzo, ik heb bijvoorbeeld een kat die helemaal gek word van dingetjes van vilt.
Misschien zit er een handeltje in, wie weet :3

Dat is wel erg, je hebt eindelijk je huiswerk af en dan weet je niet wat je moet gaan doen? Maak jij normaal continue huiswerk dan?

Bij mij is het eerder andersom, eerst vanalles doen en als ik dan tijd over heb ga ik aan school werken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat zijn sommige mensen toch kattig hier op girlscene, het meisje vraagt gewoon om tips, niet wat ze met haar leven moet doen :sunglasses:

Uhm, wat ook leuk is zijn matchboxes maken, van luciferdoosjes en leuk papier. Bij google of miss hier op girlscene gewoon matchboxes intypen. Of op Flickr. Echt Keileuk!

ik heb heel de dag geknutseld aan een ketting met veren.
haha
misschien is dat iets voor jou,
vul je zeker tijd mee!

dat heb ik nou ook altijd haha
maar misschien kun je do it yourselfs gaan doen bij het menu hierboven → fashion → doityourself
of je kunt misschien op de xbox/wii/playstation als jullie die hebben.
een boek lezen
of een film kijken
of kijk bij het anti-verveel topic