huismiddeltjes tegen puistjes?

heeey!!
ik heb ooit eens gehoord dat als je een puistje voelt opkomen je er tandpasta op moet doen… lijkt mij zever… dus euh… wat werkt nu wel van huismiddeltjes?(geen zin om geld uit te geven aan dure cosmetica die niet werkt…en kheb er ook het geld niet voor…) dus…
wie kent er huismiddeltjes??? en het belangrijkste: wérken ze ook?
bye!

glijmiddel :pensive:
zeggen ze xD mwuhah

ik ga géén glijmiddel kope voor op mn smoel te smeren e!xD
whaha en dan vind mn ma dat xD

wuahha daar was gister hier een topic over x’]

ook gezien… xD ik vraag mij af hoe ze da ontdekt zoude hebbe xD bah! =D

back on topic… huismiddeltjes?.?(a)

ja heb et gelezen… denk niet dat het werkt trouwens xD…

Ik vind dat Citroen ook heel goed helpt!
Gewoon wat citroensap uit de keuken op een wattenschijfje doen en op je puistje(s) deppen!

een aardappel schijnt ook te werken…

geen tandpasta doen, help geen ene fuck…

gewoon citroen doen denk ik zo.

jep, citroen werkt heel goed! alleen niet te snel afspoelen! gewoon (half)uurtje laten inwerken

poep!
Klinkt misschien raar maar het werkt echt!!
Ö !!

Ja hoor dream on…
Spoelen jullie die citroen af dan?:stuck_out_tongue:
Teatree helpt ook en het kost maar iets van 1.30 bij de kruidvat volgensmij! Je doet er niet zo super lang mee maar ik vind dat het geweldig helpt:)
Ik heb zeg maar geen puistjes,maar donkere vlekjes, weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

citroen bleekt wel je huid

poep als in kak?:face_with_raised_eyebrow:
yeah right xD gij liever dan ik ze! =D

citroene heb ik hier niet…; tandpasta wel… mag dat met iedere tandpaste??(colgate whitening…) en hoe lang moet dat dan in trekken?? en na hoeveel keer werkt dat???
(kmoet er een paar égt weg krijge voor 1 sept xD)

Ik gebruik gewoon tandpasta en bij miij werkt dat ;
gewoon 's avonds na het wassen op je puistje smeren en de volgende dag er van afblijven en dan is t weg. ^^

ummmmmmm niet aankomen, goed reinigen met water en veel water drinken is ook goed.

tandpasta werkt alleen als er eeen bepaalde stof inzit, en die zit niet in iedere tandpasta. *weet niet meer welke.

elke avond je makeup verwijderen, en goed je huid reinigen met water en vooral niet aan pulken; uitknijpen; wrijven; of andere dingen AFBLIJVEN :ok_woman:

zeezout!!:smiley: helpt bij mij wel, gewoon water in een bak doen en wat zeezout er bij (zeezout kun je gewoon bij de suprmarkt kopen) en met je hoofd er in! ik doe het altijd smorgens je huid lijkt minder vet en puistjes en wondjes herstellen sneller en zeezout droogt je huid niet uit maar hydrateerd juist:D

zout houdt vocht tog juist vast??gaat dat dan niet t vocht uit je gezicht halen?:face_with_raised_eyebrow: en prikt dat niet als het in je ogen komt!?Ö

en weet iemand of je colgate whitening kunt gebruiken???:stuck_out_tongue: (is de enige tandpasta die ik heb xD)

ohja kan iemand is een foto posten van hoe een ‘uitgedroogd’ puistje eruit ziet???
kwil er niet bij lopen als een maanlandschap xD

aspiriene of paracetamol

je neemt 3-4 tabletjes(k heb nu van die bruistabletten moet ff testen of die ook werken) maakt ze fijn (poederachtig)
beetje water en aloe vera ( anders plakt het nie)

half uurtje laten zitten
bij mij gaan de puistjes niet weg mr ze worden wel veeel minder rood

j kan ook eiwit op kloppen en dan op je gezicht smeren
mr bij mij werkt dat niet me gezicht gaat er van plaken en k voelde me net z’n slagroom taart

citroen of clearasil