huisje huren zonder volwassene

thnx!

Vianden! Geweldige stad! En hotel waar wij zaten vroegen ze eigenlijk geen leeftijd. Kostte maar 30 euro per nacht. Als je meer informatie erover wilt wil ik het wel geven.

Andere plaats is: Adrenne mijn broer en zijn vriendin zijn er geweest. In een vakantiehuisje en dat was ook super zeiden ze!

Ik heb me afgelopen vakantie daar echt kapot naar gezocht. Kon helemaal niks vinden, en anders was het kei duur.
Dus ik kan je niet helpen, sorry =(

Upje dus.

Als je met zijn 2en bent mag het meestal. Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend? Ik zou wel even bellen want soms vinden ze het niet goed…

Oke vet :grinning:
ik wil alleen wel graag in Nederland blijven, anders moet ik ook nog een busreis of vliegticket regelen haha.
maar ik zal het onthouden, miss over paar jaartjes.
thnxx!!

ik ben 15, hij is 17.
maar ik dacht misschien mag het wel als het huisje word geboekt door mijn ouders ofso?
is er iemand die dat weet?
dit keer kan google me niet helpen :stuck_out_tongue:

Nu al boeken voor volgende zomervakantie? Dat is wel vroeg.

Je kunt het via jou of zijn ouders sowieso boeken.

Daar komen ze wel achter

Het gaat toch niet over of ze er achter komen. Dat is niet erg. De ouders van de Topicstarter of die van haar vriendje kunnen boeken en zeggen dat jullie komen en zij niet.

thnx mensen!
oke dan laat ik mn ouders gewoon boeken en melden wie er komen.
nee ik ga nu ook nog niet boeken hoor,
wou gewoon weten of het mogelijk was;)

thnxx!
xxx

Jongerenreis doen.
X-travel, goedkoop, elke avond feest en goede appartementen.

Je kunt ook zelf boeken (als je het bij een reisbureau wilt doen?) en dan laten ondertekenen door je ouders ofzo zodat je in ieder geval toestemming van hen hebt. Je kan hun handtekening ook vervalsen alleen als er dan iets gebeurd zit je met de gebakken peren.

En vroegboeken is juist de beste optie trouwens voor een paar reacties hierboven, hoe vroeger je boekt, hoe meer kans je hebt op een beschikbare plek én hoe goedkoper het uitpakt.