Huisje boompje beestje

Hey!
Ik heb misschien een rare vraag,
volgens mij zijn de meeste meiden hier erg jong, of hebben nog niet zo heellang een relatie.
(over het algemeen dan he)
Maar ik vroeg me af of hier meiden waren die wel eens denken aan kindjes krijgen en trouwen en samenwonen etc.
En dan bedoel ik niet op je 15e maar iig wel voor je 25ste:P
Ik zit namelijk ook op een ander forum en daar zijn er al een aantal meisjes rond de 20 die een kindje hebben gekregen of getrouwd zijn.
Ik lees dan die topics en ik krijg dan af en toe echt de kriebels van oeh dat wil ik ook.
Maar ik heb sowieso over 4 jaar mijn diploma en ik wil de wereld nog afreizen en dat soort dinge en het zlefde geld voor me vriend.
Dus het enige wat nu snel zou gebeuren (en dan nog pas over een jaar) is op mezelf wonen, en dan niet op kamers maar in een echt huisje of appartement.

Maar goed dus, mijn vraag aan jullie zijn er al sommige die ook al zo ver zijn met denken of ben ik de enige hier haha

Nee dat heb ik echt niet, ik wil denk ik geeneens kinderen

Waarom denk je dat je geen kinderen wil dan?

het is niet dat ik echt daar aan denk, maar ik denk wel aan mijn toekomst samen met mn vriend, dat ik met hem mijn leven wil delen etc.
t enige probleem is dat hij geen kinderen wilt en ik wel… maar t is nog lang niet zo ver dus ik hoop dat mijn vriend zich bedenkt! Dat zie ik tegen die tijd wel, ik wil zoiezo eerst mijn school afmaken

Ik ben nu 18 en ik denk al wel aan kinderen.
Ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en we willen over 1,5 jaar gaan samen te wonen.
Ik ga eerst mijn HBO-studie afmaken, maar ik wil toch wel graag voor mijn 25e een kindje.

Myn vriend en ik willen gaan samenwonen als hij klaar is met school enzo. Duurt nog wel paar jaar maar we praten er wel over

Ik ben nu 17, en ga volgend jaar op kamers.
Heb nu 2 jaar verkering, dus waarsch neem ik hem mee, haha.
Ik denk eigenlijk ook al aan trouwen, ook al weet ik dat 't supersnel is en dat ik helemaal niet zeker weet of ik ‘de ware’ al heb gevonden, maarja.
Het liefst zou ik trouwen vóór m’n 25ste.
Kinderen, dat weet ik nog niet, heb er wel is over nagedacht maar dat zie ik wel hoe dat gaat.

Ik woon al samen met me vriend, het huisje boompje beestje is er dus al…
en aan kinderen, ze zijn leuk maar denk niet dat ik nu kinderen wil misschien over 2 a 3 jaar ofzo, ben nu zelf 21… maar me vriend geeft weleens van die hints dat tie kids wil… nou eh nu nog even niet…

Woon samen en heb nu 4 jaar een relatie. Als alles goed gaat ben ik over 2 jaar klaar met mn studie (is mn 2e studie), dan wil ik graag eerst nog werken en een beetje voor mezelf leven (aangezien ik van veel mensen met kinderen hoor dat je eigen leven toch een beetje ophoud als je eenmaal aan de koters bent…)

Eigenlijk ging ik er altijd vanuit dat ik zou gaan trouwen en kinderen zou krijgen, maar sinds een jaar op 2 ben ik daar niet meer zo zeker van. want wat is het nut?? en wil ik wel kinderen opvoeden in deze wereld, wil ik wel zon grote verantwoordelijkheid op me dragen… Daarbij heb ik het de laatste tijd ook niet zo op kinderen, ze werken me snel op mn zenuwen (kan ook iets te maken hebben met het gebrek aan opvoedkundige vaardigheden van veel ouders, maar das mijn bescheiden mening :stuck_out_tongue: ).

Dus ik weet het allemaal nog niet, probeer (met de nadruk op PROBEER) me er nu niet al te druk over te maken en eerst maar eens gewoon mn studie af te maken. Daarna zien we dan wel weer.

Trouwen lijkt me op zich leuk, maar het is geen ultieme droom van me. het hangt denk ik ook een beetje van de financiele situatie af tegen die tijd…

hi ik ben nu 16 en mijn ouders hebben mij op hun 23e gekregen.
ik ben hier persoonlijk erg blij mee en wil graag zelf ook voor mijn 25e mijn eerste kind. Dit komt omdat ik 1 oma heb die is 81 en van mijn opa kan ik mij niks herrineren maar mijn ander oma is net 65 en mijn opa 68. Ik wil ook gewoon dat mijn kinderen zoveel mogelijk mee kunnen krijgen van hun opa en oma,

Hee,
Ik ben nu 21 en mn vriend en ik zijn serieus aan het kijken voor een leuk appartement :slightly_smiling_face: Maar dan ook echt kopen. M’n vriend is net 24 geworden en als alles op orde is dan wil hij wel een kind ja, hij zei vroeger al van ik wil op mn 25e kinderen, maar t gaat wel erg snel nu zegtie :wink: Maar we hebben al een leuk appartement op het oog, en we wachten nu op onze hypotheekadviseur , hij zou nog wat berekeningen doen =) Maar we zijn er dus serieus mee bezig :slightly_smiling_face:

ik ben 19 en denk er soms wel eens over na ja… ik wil het ooit zoiezo maar nu vind ik het nog wat vroeg. ik wil eerst m’n studie afmaken en dan werk zoeken. als ik beetje goed werk heb dan wil ik wel kindjes :slightly_smiling_face: maarja alles op zijn tijd! eerst nog even genieten van mn studentenleventje <3

ik ben 16 x’D
ik wil eerst op kamers en een goeie studie, dan wil ik denk ik reizen en dan zie ik wel hoe het verder gaat. trouwen weet ik niet of ik dat wil, nogal commerciele shit. ik weet ook niet of ik kinderen wil.

Hihi inderdaad, ik ben ook pas 16, maar ik wil inderdaad ook graag liever vroeg kinderen krijgen vanwege dat opa/oma gebeuren, aangezien ik nu eigenlijk 3 zieke oma’s ken (ja ingewikkeld verhaal met dat 3 oma’s x]) en geen een opa, en dat vind ik toch wel jammer…

Haha, no way José!

Ik ben achttien en geniet eerst nog volop van het leven, ik zie wel of ik een vriend of vriendin ooit nog tegenkom, maar het is zeker geen prioriteit.

Nee, als ik mijn droomtoekomst voor me zie dan houdt dat een goede baan en leuke vrienden en een fijn huis in, een man of vrouw is een leuke bijkomstigheid en kinderen moet ik al helemaal niet.

Ik wil eigenlijk geen kinderen. Ik ga namelijk al waarschijnlijk met kinderen werken, en ik denk dat ik dan mn portie wel heb gehad aan het eind van een werkdag. Ik houd van kinderen, maar niet 24/7.
En inderdaad, net als Lunaste, een vriend/man is niet iets wat ik persee nodig heb om gelukkig te worden. Het is leuk als het zo uitkomt, maar ik zie het allemaal wel. Ik ga me daar nu nog niet druk om maken.

Ik vind het echt grappig om te lezen hoe sommige mensen hier over nadenken. Weet je wat het is? Het is leuk om er over na te denken beetje bij te fantaseren, maar soms moet je je gewoon realiseren dat het allemaal nog niet kan. Sommige zitten nog op school of andere zijn bezig met een nieuwe studie. Vroeger dacht ik echt serieus veel bijna over huisje, boompje, beestje, maar nu is mijn motto… “I’m enjoying the good times life can bring” :relieved: …wat gebeurd dat gebeurd…tis maar wat de tijd met zich mee brengt :wink: Wie weet denk je over een paar jaar van…no way that we are going to get married…of voor sommige die helemaal geen kinderen willen toch wel van gedachten gaan veranderen…
Maar stiekem hoop ik ook dat ik voor mijn 27ste nog een kind hebt/krijg(A):kissing::stuck_out_tongue:

Ik heb nu 7 maanden een vriend.
En we hebben het al over samen wonen. Maar hij wilt het pas, als ie klaar is met z’n school. Volgend jaar dus, ik wil ook wel met hem trouwen, kinderen ect. Maar alles rustig aan, heb nog geen plannen ik zie wel wat op m’n pad komt.