Huishoudbeurs

Wie is er wel eens naar de huishoudbeurs gegaan?
En wie gaat dit jaar?
Deel je ervaring :grinning_face_with_smiling_eyes: !

Shoppen, workshops volgen, optredens bijwonen, alles kan. Verder vind je er de laatste nieuwtjes en trends op het gebied van Mode, Verzorging, Wonen, Vrijetijd en Culinair.
Aldus huishoudbeurs punt nl.

ik wil dit jaar miss wel gaan, kan je er wat meer over vertellen enzo
hoe het is daar :stuck_out_tongue:

hoor wel van mensen dat er heel veel gratis is enzo haha

ik vind het best duf klinken

Ja ik vind het ook saai klinken, en tot een tijdje geleden vond ik dat nogsteeds.
Ik dacht dat het zoiets is waar je de nieuwste stofzuigers kon zien ofzo? :tipping_hand_man:

Mja ik ben er zelf nog nooit geweest, want m’n moeder wilt zoiets nooit… (te druk blahblah…) Eigenlijk wilik dit jaar wel. Ik hoor van een paar vriendinnen die er jaarlijks heen gaan dat je veel van die goodie bags kan krijgen enzo. Veel merken zoals Herome, Nivea, de Tuinen, L’Oreal, Therme… Maar ook modeshows en workshops enzo ! :slightly_smiling_face:

Hier kan je het overzicht per dag bekijken!
http://www.huishoudbeurs.nl/Pages/Programme_overview.aspx

mij lijkt het ook wel leuk eigenlijk!
maar is het wel echt leuk voor mijn leeftijd; 14?
of moet je weer net ff wat ouder zijn ofzo haha
weet ik veel, ik lul maar wat :angel:

Nou meiden, ik ben vorig jaar geweest met me moeder en het stelde niks voor! Overal reclames van je krijgt dit mee je krijgt dat mee, maar het enige wat ik eraan heb overgehouden is een kartonnen vijl -__-’ en die kraampjes zijn ook niet echt super ofzo. En het is ontzeeeeeettend druk!
Ik vond het uiteindelijk alleen leuk omdat het een ‘dagje uit’ was met me moeder, maar ik vond die beurs niks aan. Erg jammer…
Maarja, je kan wel gaan kijken, misschien dat je et wat vind. Entree is toch maar 10 euro ofzo!

Oh en ik herinner me opeens dat je wel crackertjes en worstjes en kaasjes en dat soort dingen kon ‘proeven’. Nouuuuu misselijk dat we waren! Hahah zoveel gegeten =P

Nja ik ben zelf 15, maar ik denk dat het gemiddelde wel IETS hoger ligt. rond de 20 ofzo? Ik weet het eigenlijk niet echt…

Maar je hebt ook de culinaire afdeling, zeg maar?
Zoals een nieuw drankje van Heineken, maar ook nieuwe dingen van Milka, allerlei zoutjes… een Oreo kraampje ^^’’

maar ook van die wasmiddel dingen, dat lijkt me dan niet zo interessant :stuck_out_tongue:
verder denk ik dat het wel leuk voor ons zou zijn! veel dingetjes proberen en gewoon een gezellig dagje :grinning:

Ik vind het echt geweldig! Ik ga dit jaar ook weer met me schoonmoeder

jaa lijkt me idd wel leuk!
ff overleggen met vriendinnen enzo haha
miss weten hun er nog wat meer over!

ik ga elk jaar echt super leuk

Ik ga wel ff met vriendinnen overleggen, het is toch in de voorjaarsvakantie, dagje uit is wel leuk :grinning: En anders miss met mn moeder/zusje!

Deze keer valt het ook in de vakantie toch?
vanaf valentijn (14) tot en met 22e.
Jammer dat m’n moeder niet wilt… Misschien ook met vriendinnen dan :slightly_smiling_face: !

ik ben vorig jaar geweest met mn moeder en ik ga dit jaar weer!
ik vond het wel heel leuk vooral de sbs stand…waar veel bekende nederlanders waren :slightly_smiling_face:!
mee op de foto geweest enzo! erg leuk…en als je honger hebt…dan ga je gewoon naar de stands waar je eten kan proeven! en gratis! haha
nou ja ieder zn eigen mening natuurlijk maar ik vond het erg leuk! :slightly_smiling_face:

Oeh klinkt leuk :grinning: !
Hoe zit het met die workshops enzo? Is dat een speciaal gedeelte voor waar je extra voor moet betalen ofzo?
Ik kan me daar niet echt wat bij voorstellen…

Ik ben er een paar jaar gelede geweest en ik vond het echt super leuk! Het is wel onwijs druk maar super leuk! Je word dood gegooit ongeveer met reclame en alles maar dat is wel leuk :stuck_out_tongue:

up!

En het is alweer voorbij … Wie is geweest :slightly_smiling_face: ?
ik iig niet ! Helaas…