Hoi zijn er meiden die geweest zijn of nog gaan?
Is het leuk en hoe was je ervaring?
Hoi zijn er meiden die geweest zijn of nog gaan?
Is het leuk en hoe was je ervaring?
Ik ben gisteravond geweest en heb het leuk gehad! Vooral de hal waar je van alles kan proeven!
Ik ga zondag
ooooh de huishoudbeurs is weer, vandaar dat ik gister met allemaal middelbare vrouwen in de trein zat :’)
Ik ga morgen en ik vind het verschrikkelijk, haha! Soms moet je wat voor je vriendinnen over hebben
Ik ben afgelopen maandag geweest, heel leuk! Ben nog met Ferry Doedens op de foto geweest
Met kortpittige kapsels?
haha dit heb ik al de hele week :’’’) vrouwtjes die dan gaan vragen of we al bij het juiste station zijn :’)
ot: ik ga er niet heen, heb er twee jaar geleden gewerkt en dat was hilarisch maar ik zou er zelf niet voor willen betalen om heen te gaan, als iemand me een kaartje geeft wil ik wel voor de lol mee :’)
Lijkt me echt verschrikkelijk, op het gratis eten-gedeelte na dan :’)
Zoveel te proeven krijg je tegenwoordig niet eens meer en die kortingen vallen ook heel erg mee bij veel dingen als je goed nadenkt. Ik vind het gewoon een gezellig dagje uit met mijn moeder en vind het jammer dat het zo wordt neergezet. Het is echt heel leuk
Jammer dat er zo’n negatieve of zelfs een beetje bespottende bijklank is als het gaat om de huishoudbeurs. Boeie, je moet er niet heen toch?
Persoonlijk ben ik er nooit geweest maar mijn moeder ‘met een kortpittig kapsel en haar dinnies’ gaat er ook heen en vind het altijd erg leuk.
Mijn moeder is er vandaag met haar kortgewiekte kortpittige dinnies en ze appte me net ‘kom me halen alsjeblieft’.
Net terug en het was weer ***druk. Op zich was er best wel veel te proeven wat ik overigens ook het leukste vond, haha! Verder vind ik het een verschrikkelijke beurs. Dat stereotype beeld wat veel mensen hebben vind ik ook niet echt kloppen. Er loopt namelijk echt van alles rond wat mensen betreft.
en dat kreeg ik vandaag dus ben spontaan met een vriendin gegaan haha, vond het eigenlijk verschrikkelijk maar omdat het gratis was kon ik er ook wel om lachen. Heb een dopper gekocht omdat ik die toch al van plan was op korte termijn te kopen maar verder was er voor mij niks boeiends bij, ik hou niet van winkelen en dan is dit al helemaal niets voor mij haha
Ik ben er met mijn oud-collegas geweest en het was heel gezellig en grappig, ik ben met 9 repen chocolade terug-gekomen, maar het was gewoon erg lachen en ja sommige vooroordelen zijn echt wel true, maar mensenkijken is stiekem ook heel erg leuk ^^