Huisgenoot gezocht voor een prachtig appartement in Utrecht aan de Domstraat!!

HUISGENOOT GEZOCHT (V) PER 1 DECEMBER.

Unieke locatie met uitzicht op de Domtoren en domkerk. Prachtig appartement met dakterras of tuin met openslaande deuren, woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer en keuken met alle nodige apparatuur.
Alles is nieuwbouw, dus ook een gloednieuwe keuken en dergelijke.

MIDDEN IN CENTRUM, op de Domstraat in Utrecht. 65-70m2. €700 a €750 PER PERSOON per maand.
Alleen reageren als je dit ook daadwerkelijk kan betalen :wink:

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die iets zoekt? Stuur mij een note!!

Ik heb zeker interesse als jij/je huisbaas goedkeurt dat ik deze kamer samen met mijn vriend kan bewonen! Hoe groot is de kamer? We wonen nu samen, maar net te ver uit het centrum, dus dit zou top zijn!!

Fuck, ik ga pas aan het eind van de zomer op kamers. Jammer, klinkt echt perfect! Succes met zoeken though :slightly_smiling_face:

Ik zoek een huisgenoot, dus maar 1 persoon! Sorry

Jammer! Dankjewel

Helaas helaas. Ik ben wel op zoek, maar samen met een vriendin.

Mag ik je vragen hoe je aan dit appartement gekomen bent? :slightly_smiling_face:

Via via!

Oh wat fijn! Wij proberen het op verschillende manieren maar tot nu toe nog niet succesvol geweest. Veel plezier met daar wonen alvast, is een mooi plekje :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/officieel-topic-kamer-gezocht-en-aangeboden-146997.html

Ook al gaat het hier om een appartement en niet een kamer, kan het toch hier! Slotje.