Huisgenoot gepijpt, en nu?

Heeyy,

Ik ben sinds kort op kamers gegaan en heb het erg naar me zin.
Ik woon in een gezellig huis, we zijn met zeven huisgenoten en het is altijd super leuk!!! Nu is er laatst alleen iets gebeurd waar ik het met niemand over kan hebben… Ik heb mijn huisgenoten op snapchat en eentje van hun vind ik best wel leuk. Dus ik
stuurde hem snapjes voordat ik ging slapen. (niet pikant hoor). Toeeeen volgde er wat spannende gesprekjes enzo. En toen heb ik hem gezegd
dat hij wel bij mij kon komen liggen. Toen hij er was, ging het allemaal best wel snel. Inneens had hij zijn hand in mijn broek.
Toen wilde ik ook graag iets doen. Ik heb hem toen gepijpt enzo. GEEN SEKS!

maar nu even naar mijn vraag? Hoe weet ik wat hij wil? en wat ik wil? en natuurlijk, kan ik seks hebben met mijn huisgenoot?

Wat vinden jullie

Groetjesss

demi_x

Hoe weet ik wat hij wil? praat met hem.
wat jij wil? dat moet je zelf uitzoeken en je kan best seks hebben met je huisgenoot. No problem, zolang hij niet in een relatie zit zijn jullie twee verantwoordelijk genoeg om zelf te beslissen, niet?

Waarom zou je zoveel details over jezelf openbaar zetten? Zou dat even weghalen. (studie, stad, straat waar je woont)

En verder, praat met hem indd.

Ik had gedacht dat studenten oud genoeg waren om dit te weten. Tenzij dit zo’n kansloos figuur is die iemand anders een hak wil zetten.

Maar oke, TS, praat met hem wat hij er van vond. Misschien vind hij jou ook wel interessant, maar misschien ziet hij dit ook wel gewoon als ‘even iets spannends’.

Waarschijnlijk een troll.

toen ik de titel zag, dacht ik eerst ‘ik ben per ongeluk op zijn penis beland met mijn mond, wat nu?’

maar goed, je kent m’n antwoord al

Heeeheeeyy,

Dankjewel voor jullie snelle reacties ik waardeer het echt! Ik heb de persoonlijke informatie weggehaald, dat voegde idd niks toe aan de situatie… Sorry.

Ik zal met hem praten, hij komt vrijdag terug. Maar hoe moet ik dit precies doen, ik heb nog nooit in zo’n situatie gezeten… hebben jullie tips?

Thaaaanks,

Demi

^Denk na over wat jij wilt en praat er met hem over

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wil het liefst een relatie met hem, maar ik weet zeker dat hij dat niet wil, dat heeft 'ie me al eens gezegd.

Tsja, je kan proberen het nog een keer aan te halen maar als hij nog steeds geen relatie wilt, zul je dit moeten accepteren. Ofwel laat je hem dan met rust ofwel gaan jullie verder zonder een relatie.

Het is maar net wat je zelf wilt. Je hoeft er niet een big deal van te maken, maar dat is maar net hoe jullie er beide mee omgaan.

Maar als jullie alleen nog maar huisgenoten zijn, snap ik wel dat hij geen relatie wil. Begin gewoon klein, of hij een keer zin heeft om samen iets te doen (drankje, hapje, zoiets). Als hij daar geen zin in heeft, weet je genoeg en was je voor hem niet meer dan een pleziertje voor een nacht. Als hij dat wel wil, kun jij hem eerst ook eens wat beter leer kennen in een andere setting dat een studentenhuis, en hij jou ook.

Nou dan heb je al antwoorden gehad op die vragen.

Of je seks met hem moet hebben is aan jou. Ik kan je wel vertellen dat het dom is omdat je gevoelens er niet van zullen verdwijnen en hij niets meer wilt dan seks, maar ik ken de hele situatie ook niet.