Huisfeest!

Hoi allemaal!

Volgende week wil ik heel graag een feest houden in het huis van mijn stiefvader, waar hij niet woont, en het is dus zonder ouders erbij, alleen hij is bang voor te veel overlast voor de buren dus misschien mag het niet. Heeft iemand alsjeblieft tips om hem over te halen want het zou echt super leuk zijn om dat feest daar te houden!

xx

Beloven dat je de muziek niet te hard zal zetten en de buren van tevoren waarschuwen helpt wellicht al wat.

up!

Je kunt een dag voor het feest een briefje in de brievenbussen doen van de…doe maar gewoon alle omliggende huizen xd Voor een keertje, vinden ze dat echt wel goed =)

Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Als diegene de volgende dag toevallig iets heel belangrijks heeft en dus goed moet slapen is diegene er echt niet blij mee. Ook al is het maar voor 1 keer.

Ik zou de muziek echt niet te hard zetten, en ervoor zorgen dat je gasten niet buiten gaan staan krijsen en roepen.

Muziek niet te hard, ervoor zorgen dat mensen niet buiten zijn (rekening houden met rokers dus). En je zou altijd nog kunnen voorstellen dat je met z’n allen de kroeg in gaat, dan kun je met je buren afspreken dat het na 12 uur sowieso stil is.

Tegen de buren zeggen dat de muziek rond een bepaald tijdstip zachter gaat (10uur bijv) en om 12 uur gaat het helemaal uit. Als ze overlast hebben moeten ze naar JOU komen en dus niet gelijk de politie bellen. Dan zet je de muziek uit.