Huisfeest, tips?

Hallo dames,
Ik ben dit weekend alleen thuis, en kwam met een vriendin op het idee om een huis feest te houden. We hebben dit beide nog niet ondernomen, en willen jullie vragen of je nog leuke dingen heb die je kan doen/kopen. Of wat jullie ervaringen zijn met huisfeesten ?

Alvast bedankt! xx

alle kostbare spullen wegstoppen, das een ding dat ik begrepen heb van amerikaanse films.

haha, dat waren we zowiso al van plan :stuck_out_tongue:

slaapkamers verboden terrein, anders heb je daar sexende mensen, ook geleerd van amerikaanse films :stuck_out_tongue:

inderdaad ;p

veel eten en drinken aankopen,plastic bekertjes,geen glazen
misschien ook tapijten ofzo weghalen.
De buren misschien verwittigen i.v.m. lawaai.
Noodnummers ophangen voor het geval dat?

ik weet niet of jij echt een hard-feester bent (:

UP ?(:

Het ligt er idd een beetje aan hoe hard je van plan bent om te feesten. Miss als het lekker weer wordt kun je ook in de tuin zitten, bbqtje erbij, fakkels & kaarsen erbij, das vast leuk! En ik zou niet té dronken worden, straks heb je niks meer in de hand en wordt je huis een chaos. Maarja, dat moet je zelf weten natuurlijk :wink:

Wat super leuk is: een thema :grinning: en idd alle kostbare spullen opbergen, niet teveel lawaai maken voor de buren of iig briefjes in de bus doen bij de omringende huizen…

Goede playlist zodat niet je k3 verslaving tijdens je feest boven water komt :stuck_out_tongue:

ik zou niet alcohol doen ofzo, nouja dat moet je zelf weten, ik weet niet hoe oud je bent?
maar als je boven de 16 bent en al de uitgenodigde mensen houden van alcohol, dan zou ik niet teveel doen, zo voorkom je dronken mensen.
en die moeten natuurlijk ook thuiskomen he (:

en verder alle bovenstaande tips.

veel plezier met het geven van dat feest, hihi!

liefs!

Mijn ervaring is: veel kotsende mensen. Elk jaar weer :’)

laat mensen zelf ook iets mee nemen,
de een wat te eten, de ander drank,
of gewoon cola, zo hoeven jullie zelf niet
alles te betalen, en dan heeft iedereen iets
wat die lekker vind, dus daar hoef je ook
weer niet op te letten

Uit eerdere ervaringen had ik samen met een vriendin voor onze verjaardag een lijst met eisen gesteld waar men zich dan aan moest houden. Jammer genoeg konden sommige het toch niet laten maar de meeste hielden zich er wel netjes aan :]
http://yfrog.com/n1uitnodiging2j Op zoom klikken wil je t normaal kunnen lezen.
Let niet op de vele spelfouten erin. Was nogal snel en veracht gemaakt :’]

Up! Nog meer ideeën?