Huiselijk geweld

Hee dames,

Ik vroeg me af, heeft iemand hier mee te maken? Of mee te maken gehad ofzo? Want je hoort het tegenwoordig steeds vaker. En ik dacht ook misschien is het fijn voor diegene om er dan anoniem over te kunnen praten en samen een oplossing ervoor te zoeken? En voor de mensen die er niet mee te maken hebben, wat vinden jullie er nou van?

XXX
DiorChanel

Wat ik ervan vind is heel erg…
Ik vind hert niet kunnen ookal is het alleen je moeder diej word geslagen bijvoorbeelt door je vader . als kind sta je Hopeloos. maar ook als kinderen worden geslagen vind ik het neit kunnne!!! diej mensen diej dat doen meot de rest van hun leven opgesloten worden…
Dat is wat ik er van vind,

Kus!

Nee, ik heb er zelf gelukkig niet mee te maken. Al vind ik het voor de mensen die dat wel hebben heel erg, en dat ze er hier zeker over kunnen praten.

Geen last van gelukkig.

Vooral als het kinderen gebeurt vind ik het echt heel erg en eng.

Ik heb het meegemaakt, mij vader is alcolist ik heb vanaf me 2de jaar tot aan me 16de meegemaakt ben nu 20 gelukkig is t nu allemaal voorbij, Maar ik loop bij het altrecht en de dokter om het te verwerken mij oma is er aan overleden aan de stress die ze had van Haar 2 zoons (Mij papa & mij oom dus) zijn 2 broers van elkaar.
Maar het zal altijd in mij achterhoofd blijven. Wat ik allemaal heb meegemaakt Gun ik niemand in ze hele leven niet, Zelfs niet mij grootste Vijand.

Xxx

Damn wat erg voor je:O Wel knap dat je erover kunt praten enzo en zo lang:O 14 jaar ermee temaken gehad:| echt heel erg voor je(K) Maar wel gelukkig dat het nu over is! Stertke en succes nog!

oh, wat verschrikkelijk, maar heb je je vader dan neit aangegeven ofzo, tenminste, dat zou ik doen, denk ik…

[quote author=Anonymous link=topic=73446.msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183]#msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183] date=1179762183]#msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183]#msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183] date=1179762183] date=1179763025]

[quote author=Anonymous link=topic=73446.msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183]#msg[quote author=LaFemmeX link=topic=73446.msg2083832#msg2083832 date=1179762183] date=1179762183]#msg

Ja dat heb ik zovaak gedaan, Maar dat is heel erg moeilijk het is & blijft je vader Snap je En Hij moest ook de Gevangenis in, maar dat kon je ook zeg maar met een taakstraf doen dus Of in een Berjaardenhuis werken met schoonmaken dat heeft die toen gedaan of in de keuken helpen plaats van een Gevangenis straf uitzitten.
Maja nu komt die nog wel dronken thuis uit ze werk, Maar hij doet niks gelukkig meer.
Ik heb ook heel vaak klappen gehad, mij moeder helemaal dat die nog geen hartaanval heeft gehad is Ongelovelijk, Ik kan hier wel een heel boek over schrijven etc etc.
En ik heb er nu nog steeds verdriet van & Heel veel pijn in mij hart.

Xxx

Dank je wel lief van je! (K)!
Ja het is echt heel erg, Ik Gun het ook niemand.

Ik werd door me vader vroeger lichamelijk mishandeld en nu geestelijk… ik ga van binnen kapot doet echt echt pijn het feit dat die zo doet sinds hij in Nederland woont enz terwijl die etge me zusje super lief doet maarja…niemand weet het want als k begin met vertelle ga ik altijd huile !

Dat kan ik heel goed begrijpen meis, Als ik het vertel moet ik ook heel hard huilen ik ben ook geslagen en mishandeld etc En k heb alles gezien pistolen messen in me gezicht dat soort dingen, Is heel eng. Ik Snap jouw gevoel!

Xxx

ik wil dat huiselijk geweld @#$% onmiddelijk stopt !
VERSCHRIKKELIJK NEEM DAN OOK GEEN KIND ALS JE DIE TOCH SLAAT
& GEESTELIJK MISHANDELD BAH METEEN IN DE GEVANGENIS STOPPEN ZULK SOORT!

Dat denk ik ook altijd.
Vooral als je bedenkt dat er steeds meer kinderen/jongeren hulp zoeken bij dit soort zaken.
Er is al een hele lange wacht lijst.

ik heb er gelukkig niet mee te maken. maar heel veel sterkte voor de mensen die er wel mee te maken hebben/hadden (K)

ik weet niet of dit ook meetelt zeg maar…
maar ik word heel vaak en veel geslagen door mijn zusje. Ze kan heel weinig verdragen zeg maar, ik vind het ontzettend leuk om te zingen maar als ik thuis zing begint ze te schreeuwen en slaat ze me. Maar dat gebeurt alleen als er niemand thuis is, ik heb het net aan mijn moeder verteld maar mijn zusje was erbij en die ontkende het, ze zei dat ze me helemaal niet slaat.
Ik wist gewoon niet wat ik moest doen, het leek alsof ik gevangen zat ofzo: er viel niets aan te veranderen, ze zou toch alleen maar ontkennen dat ze me pijn doet en mijn moeder zou haar dan vast ook geloven.

Een paar maanden geleden kwam ik bij een vriendin van mij thuis, die had een feestje. En ik keek mijn ogen zowat uit: Zij had een jonger broertje en zusje, en wat was het fijn bij hun! Echt een happy family, zo zag het eruit. En toen voelde ik echt dat er iets miste.

Of is dit juist normaal? Mijn zusje is nu 10 (en ik 13, bijna 14). Is het dan juist normaal dat ze me zo vaak en zo snel slaat? ( ik weet niet of jullie me geloven als ik zeg dat ik haar dan niet terug sla ofzo )

Nee is niet normaal, ik ben ook heel vaak geslagen door me broer maar vond het altijd zo normaal tot ik het tegen een paar vriendinnen zei en die helemaal gek werden enzo ik dacht dat het bij iedereen gebeurde maar dus niet…maar ik weet ookniet wat je eraan moet doen gewoon nog een keer tegen je ouders zeggen dit is namelijk niet echt normaal enzo en ik vind gewoon dat je ouders jou wel moeten geloven, hebben ze bij mij ook gedaan iig heel veel sterkte ermee (K)

misschien klikt het heel makkelijk maar probeer het op te schrijven in een brief en laat het aan iemand lezen een vriendin leeraar ofzo.

ik heb er zelf gelukkig geen last van

Ja inderdaad misschien is dat een oplossing?!

Ja, ik heb hier heel vaak last van. mijn vader en ik hebben nooit geen goede band gehad maar de laatste jaren word het steeds erger. we hebben zo’n 2 keer in de week ruzie, en dan ook echt ruzie. Hij slaat me, dreigt en scheld heel veel, ik vind dit zo erg & weet echt niet wat ik moet doen. Net heeft hij me nog uitgescholden voor lelijk wicht en het komt echt heel hard aan. Kan iemand me alsjebieft helpen, als je meer wilt weten moet je het maar vragen.

Alsjeblieft help me!

ik maak precies hetzelfde als jij mee!!
Ik kan er eigenlijk niet meer tegen…
Op school weten ze het en willen ze er ook wat aan doen,