Huisdieren: vraag

Het is misschien niet een gewenst topic op deze site maar ik heb een vraag en ik weet niet waar ik die moet stellen.
Mijn kat heeft een dikke wang.
ik heb een kat en hij is nu 2 jaar. het is een echte vechter, als er een andere kat in de tuin komt jaagt hij ze weg en slaat ze. hij is nu gekrabt op zijn wang en het is helemaal dik geworden het is een soort van knobbel. maar als je er zachtjes in knijpt doet het niet pijn.
zouden jullie weten wat dit is?

Ga naar de dierenarts?..

ja daar zit ik ook wel natuurlijk aan te denken. maar meestal maakt een dierenarts van een mug een olifant en hangt er een groot kostenplaatje aan wat niet nodig is.

up

Hoe lang is dit al zo? Als dit een paar dagen zo is, zou ik nog even afwachten. Mijn kat had pas ook een dikke zwelling, maar het is na een week ofzo weer vanzelf weggegaan.

Geen idee… je kan altijd de dierenarts assistente even bellen en het vragen. Doen wij ook vaak met onze honden en we krijgen dan wel eens goede tips… bellen kost geen geld.

xxx

Nou mijn kat liep mank we dachten gaat wel over zelfs de dierenarts dacht er niks van bleek het na nader onderzoek kanker te zijn. Beter wat geld betalen en dat je wel weet wat het is lijkt me. Mijn katten betekenen alles voor me en dan maakt het me echt niet uit hoeveel de dierenarts kost.

zou zo ie zo wel even bellen, misschien trekt het wel weg. Mijn kat heeft het ook is gehad maar na een paar dagen trok dat wel weg

Dankjewel mensen! ik ben bij de dierenarts geweest het bleek abces te zijn hij heeft een ab kuur gekregen en de knobbel is uitgeknepen ( klinkt niet zo smakelijk)
haha.