Huisdieren vermist/gevonden

Omdat er in de zomervakantie de meeste dieren worden vermist of juist gevonden, leek het me handig dat er een algemeen topic was.
Heb jij een huisdier gevonden of ben jij je eigen huisdier kwijtgeraakt? Geef hier dan zoveel mogelijk informatie (info over het beestje zelf (diersoort, ras, kleur, karakter etc.) , waar je hem/haar bent kwijtgeraakt of juist gevonden hebt etc.)

Heel goed idee!

En wat een ontzettend lieve kat is dat!

Wat een prachtbeestje. Wat goed dat jullie haar willen houden mocht ze niet worden opgehaald (of hij).

Heeft de dokter een leeftijd genoemd? Ik hoor namelijk vaak dat katten als kittens worden gedumpt omdat er ‘per ongeluk’ een nestje is ontstaan. Echt heel erg. Zo heeft mijn vriend ook een kitten van 4 weken gered uit een auto (daar gaan ze zitten ivm warmte, heel gevaarlijk. In wieldoppen enzovoort). Die is toevallig geadopteerd door een bekende, een paar weken nadat hij naar het asiel was gebracht.

dat een goed inactief
schattige lief katje

Goed idee inderdaad!

En wat een lieverd c:

-

^ Ja of gewoon naar het asiel te brengen of nog beter te castreren. Zo moeilijk is het niet… echt heel jammer. Maar helaas bestaan er van die mensen die geen ruk geven om een ander behalve zichzelf. Bah!

Het zusje van een vriend van me had ook een heel nestje kittens gevonden die gewoon achtergelaten waren op straat, al die katten (stuk of 4/5) wonen nu al een tijdje bij ze. (:
Ik snap echt niet waarom mensen hun huisdier zomaar achterlaten.

-

Ik denk dat ze bij jullie wel snel opknapt =) Wel jammer, want verder is het volgens mij wel een mooi diertje. Jammer van de oogjes. Goed schoonhouden zie ik al.

-

Je zegt hem/haar, merk ik. Je kunt toch wel gewoon even checken of het een jongen of een meisje is? Staart optillen en je weet genoeg.
Ik vind het trouwens een prachtig beestje en ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar zijn huisdier op straat zou dumpen of hem zo zou verwaarlozen. Hopelijk duikt de eigenaar nog op en anders is de kat ook wel bij jullie goed terecht, denk ik.

Douchen? Oh god :’) Zou je dat wel doen? Dat vinden ze meestal echt vreselijk…
Of maakt ze zichzelf niet schoon? Ik zou dr gewoon kammen denk ik.

-

-

ik ben echt jaloers! ik wil ook zo’n mooie kat!
neem aan dat het niet een gewone huis tuin en keuken kat is?

-

Wow wat een mooie foto van die kat trouwens :slightly_smiling_face:

Goed topic!

Echt, wauw, ik vind het zo’n lief beestje. Ik hoop echt dat het gauw beter met haar gaat!

nu word ik echt jaloers! een gratis raskat.