Geen idee waar dit moest dus als ik fout zit sorry
Maargoed ik houd heel erg veel van dieren, ik wil er later ook wat mee gaan doen (ik moet dit jaar examen doen), mijn ouders alleen minder. Ik wil heel graag een huisdier (ik heb eerder wel huisdieren gehad, alleen sinds ik 4 jaar geleden mijn paard kreeg niet meer). Maar ik ben helemaal ten einde raad welk dier geschikt voor mij zou kunnen zijn. Ik heb gedacht aan ratjes maar dat wil mijn vader absoluut niet. Een hond is niet geschikt omdat die de hele dag thuis zou moeten zitten, een konijn kan ik niet echt op mijn slaapkamer houden (mijn ouders willen er geen last van hebben dus het moet op mijn kamer). Daarom kan een hamster ook niet, dat is een nachtdier en maakt dus veel lawaai s’ nachts.
Tja ik kan wel eindeloos doorgaan ik heb echt al een halfjaar lang research gedaan… Heeft iemand een idee wat een geschikt huisdier zou kunnen zijn voor mij.
Ja sorry het is wel een beetje een rare vraag maar ik zou het heel erg fijn vinden als er een paar mensen een beetje willen meedenken. Reptielen vinden mijn ouders ook absoluut niet goed trouwens…
Xx Nijntje