Haai,
even in het kort;
(we zijn trouwens buitelands, dat kan r mee te maken hebben_
Mn zusje van 4 had een fietsongeluk,
ze bloedde helemaal en moest snel naar de huisarts,
20 minuten lang zat mn zusje daar te huilen en te schreeuwen maar er kwam niemand, en toen kwam er uiteindelijk een vrouw die vroeg of me zusje een pijnstiller wou, het was een grote parecetemol en die kon mn zusje sowieso niet doorslikken, dus me moeder zei nee dankje,
en toen liep die vrouw arrogant weg en zei zo van ‘’'oke dan niet. ‘’
toen mochten we eindelijk de kamer binnen, en me moeder zei rustig en kalm dat ze het niet netjes vond dat ze een kind zo lang laten huilen,
terwijl die man gewoon met iemand in gesprek was die niet iets heel ergs had, dus gewoon kon wachter want me zusje bloedde heel erg.
De huisarst zei:
je hoeft niet zo boos te worden anders help ik jullie niet en laat ik jullie met dit kind alleen hier achter
LETTERLIJK,
ik was zo pissig, me moeder vroeg gewoon rustig iets en hij dreigde ons niet te helpen, terwijl mn zusje helemaal bloedde enzo,
zijn ze niet verlpicht te helpen, je huisarts? ik vind het shokking.
Ze zeiden dat we beter naar het ziekenhuis konden gaan, ze hebben nieteens even schoongemaakt ofso, nja ik vind het vreselijk.
-------------------------------------------------------------------
Oh ik zie nu dat het helemaal niet zo kort is, maarja ik kon het niet korter samenvatten,
wat vinden jullie?
---------------------------------------------------------------------
Oke nu gaat het me meer om wat die huisarts zei,
maar voorderest gaat eht wel weer,
maari k vind dat een huisarts niet zo hoort te reageren als wij hem met een normale toon aanspreken.