Huis

Thuis zijn wij aan het praten over verhuizen! En ik dacht, Google helpt me niet echt heel erg, ik kom stééds op dezelfde huizen uit en misschien konden jullie ons wel helpen.

Villa/landhuis gezocht:

• Paardenstal (het hoeven er niet veel te zijn, maar minstens 1)
  • Rijbak (een binnenbak het liefst)
  • Met een zwembad (het liefst binnen, is het buiten verwarmd)
  • Minstens 4 slaapkamers, een studeerruimte en een ruimte om dingen in te kunnen doen zoals biljarten (dat kan ook in een kelder, als er maar de ruimte voor is)
  • 2 badkamers
  • Een mooie, grote keuken waar je goed de ruimte hebt om allerlei dingen te koken en bakken
  • Een aparte eetkamer (of de ruimte om het te bouwen)
  • Een tuin
  • Misschien een openhaard, dat zou fijn zijn maar is niet verplicht
  • Het liefst in Gelderland, zuid-Overijssel, Utrecht, noord-oost Noord-Brabant

Villa/landhuis gezocht:

• Op loop/fiets afstand van een manege met pensionstalling
  • Zwembad (ook het liefst binnen)
  • Minstens 4 slaapkamers
  • 2 badkamers
  • Een studeerkamer
  • Een ruimte om dingen in te doen zoals poolen
  • Een mooie, grote keuken
  • Een (grote) tuin
  • Een openhaard is fijn
  • Het liefst in Gelderland, zuid Overijssel, Utrecht, noord-oost Noord-Brabant

Of jullie misschien een tijdje geleden op een site een mooi huis hebt gevonden, of een huis in jou omgeving weet, wat te koop staat en hier op lijkt. :’)

Huh, waarom 2 lijsten?

Als de eerste niet mogelijk is, dan zoeken wij een huis wat op het tweede lijstje lijkt. :3

Bouw anders gewoon een huis, aan de lijsten te zien moet je daarvoor vet rijk zijn.

Als je nou gewoon een makelaar benaderd? Die kan je beter helpen dan wij.

dan kan het aan al jullie eisen voldoen!

X

Dream on.

Dit is nogal, hoe zal ik het noemen? Apart?
Er zijn mensen die studeren om jullie te kunnen helpen met een huis, en je gaat het op een meisjes site vragen? Nee, niet slim…

Dat heb je niet in Nederland… ik zou als ik jou was richting Belgie/ duitsland kijken.
Of kijk op www.bokt.nl een paardesite wie weet vind je daar iets

Ohgosh… Waarom vraag je dat hier?

Zo onmogelijk is het niet om dat huis te zoeken.
Maar als je slim bent ga je op zoek naar een huis met een flinke lap grond waar je die binnenbak op kan bouwen.
Want even reeel, welk huis heeft er nou een binnenbak bij?

Daarvoor zou ik een makelaar zoeken.

Hmm. Of je bent gewoon niet slim genoeg om te bedenken dat je er hier niet veel verder mee komt, op een meisjesforum?? Misschien moet je naar een makelaar gaan? Lijkt me een stuk makkelijker, zeker met het soort huis dat jullie zoeken. Óf je wilt opscheppen met hoe groot jullie huis gaat worden. Trouwens, waarom moet jij dit uitzoeken, ik neem aan dat je er met je ouders gaat wonen?

Ik heb even voor haar iets gezocht, maar niks gevonden want het was allemaal niet echt mooi, maar een beetje vervallen of niet wat zij zocht… Er zijn huizen met binnenbakken, hoor. :’)

Mijn ‘wtf’-moment van de dag.

Jij vraagt of wij weten waar je dat soort huizen kan vinden? Volgens mij neem jij verhuizen niet serieus genoeg. Laat dat maar aan je ouders over.

Ja maar niet met de eisen die zij stelt xD

Wtf.

maar goed.
er staan wel genoeg van die huizen op de grens van nl/duitsland.