Lieve meiden,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik zal het proberen kort te houden.
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een koophuis.
Vorige week hebben wij een bezichtiging gehad en een dag later een bod uitgebracht omdat het huis goed bij onze wensen aansloot. Heel jammer; wij waren net te laat omdat een andere partij al de dag ervoor, vlak na de bezichtiging , had geboden en het huis had gekregen.
Ontzetten balen natuurlijk!
Vandaag hebben wij weer een soortgelijk huis bezocht en meteen een bod gedaan, nu hebben wij hem wel gekregen!
Wij hebben nu drie dagen bedenktijd en de twijfels slaan bij mij enorm toe!!
Ik ben een twijfelaar, met alles! Maar dit is natuurlijk wel een belangrijke keuze!
Mijn grootste twijfel ligt bij de etage. Deze is namelijk op de 2de etage en ik had liever een hoge etage gehad, netbals bij de vorige woning waar we een bod hebben gedaan (7de).
Maargoed, de vorige woning moet ik gewoon vergeten.
Er is een kans dat er meer woningen in deze flats waar wij willen wonen vrij komen. Maar ook een kans dat dit niet zo is en dan is onze kans op deze woning op de 2de verkeken.
Echt haast hebben wij niet, maar we willen gewoon ontzettend graag en snel samenwonen na onze 5,5 jarige relatie. Ik ben het zo zat om te heen en weren! En voor de rest is deze woning prima naar wens!
Ik hoop dat jullie mij met mijn twijfels kunnen helpen. Hopelijk kunnen jullie je een beetje in mijn situatie verplaatsen!
Xxxxxx