huilt snel

hee
ik ziet hier heel snel mee,
ik ga niet huilen ofzo als ik boom ofzo zie
maar als ik met iemand aan het praten ben…
over mezelf krijg altijd tranen in me ogen dus best gauw
hebben jullie dat ook gehad of nog steeds

(K)X

Nee nooit gehad.

ik ook niet.

Ik huil ook snel bijvoorbeeld om een laag cijfer voor een toets, en als ik ergens over praat met me moeder waar ik me voor schaam :S en wel meer…

Daar heb ik ook veel last van als ik iets over mezelf zeg ofso en het is geneens emotioneel krijg ik al een beetje tranen in me ogen

ik huil snel als ik me in die tijd kut voel
en dan nog eens me verveeeel en over me zelf praat
en als ik over een probleempje praat met iemand
ik kan er niet zo goed mee omgaan, het gebeurd zo opeens

ik huil ook snel, niet om een laag cijfer want dat interesseert me niet. Wel als je alleen al het woord tranen een paar keer zegt. Of als er iets in iemand anders zn oog zit, en ik zie dat. Of als ik pissig ben op iemand, meteen janken. Echt kut hoor, je kan nooit echt boos doen of gewoon ruziemaken, ik ga meteen huilen… Ik weet ook niet wat ik er tegen kan doen!

Ik huil ook vrij snel, vooral als ik in paniek raak, als mensen boos op me worden en als ik in de war ben.

Ik als ik boos ben. Dat is zo kut. Als ik echt die boosheid voel, zeg maar, dan krijg ik meteen tranen XD Met films, als iemand iets tegen me zegt wat best wel erg is ofzo, emotioneel iemand… :stuck_out_tongue:

Ik huil ook best snel, altijd al gehad.

Ik krijg heel snel tranen in mijn ogen, bij bv ruzie enz! Heel vervelend

ik huil ook zeer snel als ik bv boos ben
maar ook als ik me men vriendje naar een mooie film aan het kijken ben ofzo of als ik hem een paar dagen niet heb gezien…
kvind het ook wel heel vervelend
:slightly_smiling_face:

ik ben vrij onzeker, en kan slecht tegen kritiek.
ik ben al sinds dat ik heel klein was ontzettend verlegen, en dat is eigenlijk nooit helemaal weggegaan. vanaf groep zes ging het wel steeds beter, maar het is dit jaar weer steeds erger geworden.
in de klas val ik vaak stil als de docent iets vraagt, ik word dan om een of andere reden heel zenuwachtig, en als ze me erom bekritiseren, wil ik nog wel eens in tranen uitbarsten.
vrij vervelend.
ik ga nu aankomende dinsdag voor het eerst naar een psychologe/pedagoge, en daarmee ga ik er een aantal keer over praten. en daarna moet ik waarschijnlijk naar sociale vaardigheidstraining.

Bestaat dat ook al, sociale vaardigheidstraining?
Dat ze mij daar nog niet hebben opgezet :’)

als ik me klote voel, kan ik snel huilen
vooral als mensen dan gaan vragen of er iets is als ik een beetje verdrietig kijk

Ik huil ook snel. Vooral als ik ongesteld moet worden, dan huil ik al om het kleinste ding.

Ik huil als ik me machteloos voel…

ik ook vrij snel vooral als ik boos ben

Ik huil snel, komt meestal door stress ofzo.
maar… tis wel lekker om zo nu & dan even lekker uit te huilen.

Ik huil heel zelden. Ik kan niet huilen. Bij films ook nauwelijks. Behalve bij de Titanic. :stuck_out_tongue: Ik weet niet hoe dat komt, maar ik ben ook minder snel geraakt dan de gemiddelde persoon denk ik. Waarom dat zo is, God mag het weten.