Huilen tijdens sex?

We waren bezig, hij was net klaargekomen en opeens moest ik echt ontzettend hard huilen. Het deed geen zeer en ik dacht totaal niet aan trieste dingen, ik begon gewoon spontaan heel hard te huilen.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Want mijn vriend is hier erg van geschrokken.

Dat had ik dus ook een keer… Weet eigenlijk nog steeds niet hoe het komt :’). Maar ik moest ook lachen daardoor heen, dus hij vond het niet erg ofzo.

Geen idee.
Ik heb weleens gehad dat ik heel emotioneel was na de seks, maar dat was 10 minuten erna ofzo…

Dat heb ik ook wel eens gehad, ja.

-

Ja, dat klinkt vrij logisch.
Ik heb gister ook enorm hard gehuild (ruzie met mijn moeder) waardoor ik moest hyperventileren. Dit gebeurde me net dus ook bijna, dus kan het iets te maken hebben gehad met die ruzie?

Ik denk dat er doordat je het juist fijn vond met je vriend, er zoveel emoties loskwamen dat je erg moest huilen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik in een stressvolle periode zat en dat ik na de seks erg moest huilen omdat het gewoon mn emoties heel erg ‘losmaakte’:slight_smile:

Ik heb het ook een paar keer gehad, na de seks.
Gewoon omdat ik zo ontzettend veel van hem hield, het zo ontzettend fijn was en ik gewoon zoiets had van wil voor altijd bij jou zijn, gewoon een geluk momentje.

ik heb dit ook eens precies zo gehad en ik snapte er helemaal niks van.
vond het wel vervelend overkomen voor mijn vriend :’)

/

Seks stuurt je hele hormoon huishouding op hol, en veel van de verschillende gebieden in je hersenen worden geactiveerd. Dat je begon te huilen was daar waarschijnlijk een gewoon gevolg van. Niks mis mee!

Maar toch, als jongen schrik je je natuurlijk kapot ;p

Ik heb het ook gehad, voelde zoveel liefde voor hem ineens dat ik ervan moest huilen.

Oh er stond laatst een artikeltje in de krant dat heel veel vrouwen hier last van hebben. Ook van angstgevoelens enzo, juist na de seks. Niets geks dus.

:’)

*vriend komt klaar, vriendin huilt*
Vriend: Wat is er schatje?
Vriendin: Niks, het is alleen, zeg maar, HET ZAG ER ZO INDRUKWEKKEND UIT TOEN JE ZO SPASTISCH BEWOOG EN IN DE RONDTE SPOOT. BWUHUWuhuh )’:

Oke flauw, maar zoiets zag ik echt voor me.

Btw, als je het even googelt krijg je tientallen topics op verschillende forums die over dit onderwerp gaan.

Ik heb gelezen dat de meeste vrouwen heel emotioneel en unhappy worden na de seks, het is vrij normaal. Dit wilde ik even kwijt xd.

hahahaha, zoiets zag ik in een flits voorbij komen.

ok hier lachte ik hardop x’D

& ik weet het ook niet, vast de hormonen ofso ;’)

omijngod jij bent geniaal.