Hee, ik heb een probleem.
De laatste tijd zit ik echt helemaal niet lekker in mijn vel, en ik weet niet precies waar het door komt. Het afgelopen jaar ben ik echt gelukkiger dan ooit geweest, wat vooral kwam omdat ik mijn vriend leerde kennen. Hij sleurt me altijd overal doorheen, en daar ben ik hem echt ontzettend dankbaar voor!
Maar de laatste tijd voel ik me gewoon echt slecht… ik heb al sinds oktober pfeiffer, maar de laatste tijd ben ik nog steeds zo verschrikkelijk moe, steeds vaker chagrijnig en ik huil heel erg veel. Als mijn vriend mij een lief smsje stuurt, hij is gewoon heel lief, of we hebben net een kleine discussie gehad, moet ik meteen echt heel erg huilen. Ook denk ik de laatste tijd heel erg veel aan mijn opa, die bijna 3 jaar geleden is overleden. Ik heb me daar vooral de eerste 2 jaar echt verschrikkelijk om gevoeld, en ik heb het gevoel dat het de laatste tijd ook weer erger wordt… want ik besef nu ineens weer dat hij écht nooit meer terugkomt, en dat ik hem zo mis. Ook omdat hij mij vaak heeft gezegd; als je een vriend hebt, moet je het mij wel vertellen, hè? En als ik daaraan denk, begin ik weer meteen te huilen…
Mijn vriend zegt dat hij denkt dat er gewoon veel dingen waren, dat ik veel stress heb, en dat er dat nu allemaal uitkomt, maar ik weet het niet.
Ik heb trouwens ook vooral de laatste tijd heel erg veel problemen thuis, maar dat is eigenlijk altijd al zo geweest… Ik moet nu ook weer met een lerares op school praten, maar dat heeft de vorige keer ook helemaal niks geholpen. Misschien moet ik ook een week bij mijn oma gaan wonen, zodat het wat rustiger wordt…
Heeft iemand van jullie dit weleens gehad, of weet iemand wat het is, en wat je er tegen kunt doen? Want ik zit nu ook in mn examenjaar, en over een paar weken heb ik examens, en ik wil me dan wel goed kunnen voorbereiden…