Huilbuien.

Ik heb de laatste tijd alleen maar huilbuien for no reason, ik weet ook niet waar het vandaan komt, maar ik vind het ook gewoon lekker om even heel erg te huilen. soms zoek ik dan zelfs scenes op van films waarbij ik moet huilen, en dan ga ik ze kijken, zodat ik kan huilen. ook met liedjes, maar toch vind ik het irritant, want zelfs op school, in de les begin ik wel eens spontaan te huilen.

misschien kan iemand me vertellen hoe ik eraf kom?

meisje, ik heb het ook weleens.
up. (:

pff geen idee. heb het zelf nooit, niet zonder reden iig

ben je misschien aan de pil gegaan?

misschien meot je gewoon ongesteld worden ofzo XD
Als ik bijna ongesteld moet worden dan moet ik ook best snel huilen of word ik snel boos enzo.
x (:

Heb ik ook wel eens. Maar ook gewoon zo van. Godverdomme. Waarom dit en dat (beetje te persoonlijk om hier nu te gaan vertellen).

Dan voel ik me op de één of andere reden zo kut en stom en dan wil het gewoon niet en blabla. Maar meestal blijkt dan dat ik de dag erna ongesteld ben ghehe.

Maar ik heb dus niet echt dat ik echt spontaan uit het niks ga huilen. Er zit bij mij toch wel een soort van reden achter. Misschien heb je zo’n winter depressie ofzo?

Heb ik niet? als ik huil is het alleen om een reden.
want als ik huil, word ik juist helemaal depressief, of dat niet, maar dan komen er allemaal negatieve dingen in me op. Dus heb liever niet dat ik huil ;p

Als het echt zonder reden is en je bent niet net aan de pil/ bijna ongesteld etc. zou ik even langs de dokter gaan.

ik heb nog nooit gehuild `voor no reason` vind ik best raar en overdreven eerlijk gezegd …

heb ik ook.
en dan word ik gek. ik maak mezelf gek…
dan kan ik ook niks van niemand hebben… maar ook meestal als ik ongesteld moet worden…
we zitten in de puberteit dusja :frowning_face:

@xleukstex, daar kan je lang niet altijd wat aan doen als je zonder reden huilt. soms kun je de tranen gewoon niet tegen houden en bij de ene persoon is dit heftiger en meer dan bij de ander. dat is bij bijna al die mensen echt niet bedoeld als aandachttrekkerij

Haha, dat heb ik ook ja :'3

OT: Doe je dit ook onder mensen dan?

ja maar je moet je toch gewoon echt rot voelen wil je gaan huilen, dus dat is dan toch wel voor een reden, je kan toch niet zomaar gaan huilen als alles gewoon `Goed` gaat snap jee dat snap ik gewn niee?

Ik heb het zelf niet gelukkig, maar een paar vriendinnen van mij wel.
Het lijkt me heel naar, maar het hoort gewoon bij de puberteit en het gaat vanzelf weer weg :slightly_smiling_face:

Nouja, dat kan dus wel, en dat is dan echt niet overdreven/aanstellerig oid. Gewoon puberteit :stuck_out_tongue:

Er is altijd echt wel een aanleiding om te huilen, of je bent echt een dramaqueen sorry mijn mening.

Vond ik ook altijd!

Tot ik het zelf wel eens kreeg. Echt, het is gewoon niet te stoppen.
Scenes opzoeken gaat misschien wat ver, maar zo’n huilbui komt er hoe dan ook uit.

Ja herkenbaar!

Ik huil -als ik moet huilen- altijd om een reden XD
maar ik had ooit eens dat ik tranen met tuiten huilde zonder enige reden, dat was echt weird xD maar ik liet me gaan