Huilbuien

Okay, dit klinkt misschien raar.
Maar ik heb nu bijna een vriendje, ofja je kan et al mijn vriendje noemen.
Hij is ontzettend lief, en zegt ook vaak genoeg dat ie me echt leuk vindt en alles,
Maar iig, telkens als ik in bed lig &ik hoor een lief, romantisch liedje,
moet ik huilen omdat ik dan aan hem denk.
Dit kan toch niet echt normaal zijn neem ik aan? :thinking:

Iemand misschien dezelfde situatie, of weet iemand misschien hoe het komt?

Overgevoelig?

Aw. Je bent gewoon heel blij met hem denk ik? Ik vind het wel lief hoor (:

Ja, ik zal wss gewoon heel blij met hem zijn. (:

Ach dat vind ik juist lief, niks mis mee, je bent gewoon echt verliefd!

Ik dacht dat ik de enige was die dat had.

Ik denk ook dat je gewoon heel blij bent dat je een lief vriendje als hem hebt :relieved:

Haha ik vroeg laatst nog aan een vriendin of dat normaal was. :angel:

Hormonen :grinning:?

Je bent gewoon verliefd en dat brengt emoties met zich mee.
Geniet van de momenten dat ie bij je is en luister alleen nog maar naar vrolijke nummers.

Bij sommige mensen komen emoties nu eenmaal sneller naar boven dan bij anderen.
hoeft niet perse negatief te zijn

Nou wel vaak als we samen in bed liggen of als hij iets liefs tegen me zegt ofzo dat ik dan wel tranen in mijn ogen krijg, gewoon omdat ik zo gelukkig met hem ben. En haha hij heeft dat ook een paar keer gehad, vet schattig :blush:

Ik moet zelfs huilen bij het zien van een carnavalsoptocht (vrolijke, lachende mensen), dus, maakt u geen zorgen.

ik heb dat ook een tijdje gehad, maar sinds we iets ‘officieel’ hebben, heb ik het niet meer gehad. Maar dat was meestal bij een romantisch liedje, nadat we sex hadden gehad, als hij al sliep en ik niet, als ik snachts nog even een sigaretjes rookte uit me raam in me eentje… maar nu niet meer, gaat vanzelf over1!!

Ja, dit heb ik ook al een paar keer gehad hoor! Zeker niks raars, ik vind het eigenlijk altijd wel een erg fijn gevoel. Een heel rauwe en eerlijke emotie, niets mis mee. :slightly_smiling_face: