huil ogen.

Heeyy…

Ik heb een probleempje met mascara. Altijd als ik mascara op doe lijkt het net of ik gehuild heb. Ik heb al vanalles hier tegen geprobeerd zoals; wel krullen, niet krullen, zwarte mascara en bruine mascara.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen.

Allergisch voor mascara misschien?

nee dat niet, mijn ogen raken niet echt geïriteerd ofzo.

Gebruik je alleen mascara of ook oogschaduw? Misschien een idee om een iets minder ‘dikke’ mascara te gebruiken, of een mascara met heel veel kleine haartjes. Doordat je wimpers tegen elkaar aan plakken, lijkt het sneller of je huilogen hebt.

bij mij lijkt dat ook wel s de laatste tijd, maar omdat het grijs is onder mn ogen door al dat vuil…maar ik hb nu een droge huid door clearasil…dus miss is concealer een idee?

sowieso nadat je het aanbrengt alle foutjes erom heen weghalen
en misschien iets minder dik doen, dat helpt meestal ook wel. dan kunnen ze alsnog wel lang zijn, maar gewoon iets minder superzwart.

oke bedankt:D
ik ga het proberen!

Hoe bedoel je dat het lijkt alsof je gehuild hebt, heb je de mascara dan overal zitten ofzo?

nee mijn ogen liijken gewoon heel erg waterig zeg maar…
terwijl ze datniet zijn.

geen mascara?:thinking:

misschien eens een ander merk proberen, lijkt erop dat je allergisch bent?
en een beetje foundation om je ogen doen (deppen met je vinger) helpt om je make-up op zn plaats te houden ^^

Nee, ze is niet allergisch, ze krijgt geen huilogen, het ziet er alleen zo uit.

Ik zou zeggen, geen mascara op je onderste wimpers en als je dat te kaal vindt compenseren met wat extra make-up op je bovenste oogleden (oogpotlood, oogschaduw). Bij sommige mensen staat mascara op hun onderste wimpers niet ; ) Of is dat t probleem niet?

of alleen de bovenkant met mascara? en de onderkant niet?

ik ga het zo wel ff proberen.

Inderdaad! Denk dat dat wel helpt

ik had dat ook, bij mij kwam het van de parfum dat in de mascara zit en die zit vooral in de goedkopere mascara essence bijvoorbeeld
ik had toen een duurdere van clinique en daar had ik het niet

misschien foto maken van wat je nou precies bedoelt? kunnen wij ook wat beter helpen (: